Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:03:52 GMT

آغاز کار تیم تکواندوی قم در لیگ برتر نوجوانان کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۶۵۱۲

آغاز کار تیم تکواندوی قم در لیگ برتر نوجوانان کشور

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هفته اول و دوم لیگ تکواندوی نوجوانان پسر کشور در حالی آغاز شد که تیم هیئت تکواندو استان قم برابر هیئت ساوجبلاغ مساوی کرد و برابر تیم بندپی مازندران مغلوب شد.

وی افزود: تکواندوکاران قمی در حالی با تیمی بومی در این مسابقات حاضر هستند که هیئت تکواندوی استان قم حضور در لیگ‌های پایه کشور را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی دنبال می‌کند چنان که در لیگ‌های نونهالان و خردسالان نیز حضوری فعال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: حمیدرضا مرادی، امیرحسین حبیبی، سعید عباسیان، امیرمحمد باقری، علیرضا سربخشی، محمد حسن نائیه، محمدجواد باقری، کیوان کاظمی، کامران کاظمی، حامد رضایی، شایان کیانی، فرزاد اعلمی، محمد جواد عبداللهی پور و آریا شهبازی اعضای تیم تکواندوی قم در لیگ نوجوانان را تشکیل می‌دهند.

جمشیدی بیان داشت: مربیگری این تیم بر عهده بلال سلیمانی مربی کارکشته و باتجربه تکواندوی قم است و تقی بند کوثری سرپرستی این تیم را برعهده دارد ضمن اینکه تیم تکواندوی دختران قم نیز این هفته در لیگ نوجوانان دختر کشور روی شیاپ چانگ می‌رود.

وی با اشاره به ادامه اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان در قم عنوان کرد: تیم ملی تکواندو نونهالان به همراه کادر فنی و محمد حسین کارگر رییس کمیته فرهنگی هیات تکواندو ق در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) حضور یافت تا از مزایای سفر ورزشی و معنوی به قم بیش از پیش بهره مند شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم همچنین از برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی مهاجرین افغانستانی مقیم ایران در دو بخش آقایان و بانوان و قضاوت هاشم آقایی از داوران هیئت تکواندو استان قم در هفته‌ی اول و دوم لیگ نوجوانان کشور خبر داد.

کد خبر 4661757

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو قم فدراسیون تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"