Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان های استان کرمان خاطرنشان کرد: طی ماه های اخیر ۶ میلیارد تومان از شکات کرمان، بم و سیرجان رضایت گرفتیم و زندانیان بدهکار با کمک های خیرین، دستگاه های اجرایی، صنعتگران و ... آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرکزاری شبستان از رفسنجان، رمضان امیری، امروز(۱۸ تیر)در جلسه صلح و سازش که در محل فرمانداری برگزار شد؛ گفت: در ماه مبارک رمضان 30 جشن گلریزان در سطح استان اجرا شد و همه دستگاه ها، متدینین، خیرین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به ستاد دیه استان کمک کردند که باید 291 نفر را با مبلغ 10 میلیارد تومان از زندان های استان آزاد کنیم.

 

 مدیر کل زندان های استان کرمان تصریح کرد: در اولین جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان، برنامه ریزی شد تا بیشترین آزادی را داشته باشیم و مقرر شد جشن و برنامه صلح و سازش را در شهرستان ها اجرا کنیم و در این جلسه شکات را نیز دعوت کنیم و با حضور مسئولین، متدینین و خیرین نتیجه مثمر ثمری داشته باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه زندان های کرمان، بم و سیرجان به ترتیب بیشترین آمار زندانیان جرایم غیر عمد را دارند و زندان رفسنجان نیز 27 زندانی غیر عمد بدهکار مالی با 4 میلیارد تومان بدهی دارد؛ خاطرنشان کرد: طی ماه های اخیر 6 میلیارد تومان از شکات کرمان، بم و سیرجان رضایت گرفتیم  و زندانیان بدهکار با کمک های خیرین، دستگاه های اجرایی، صنعتگران و ... آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

 

 

امیری با تصریح به اینکه مردم رفسنجان همیشه در همه صحنه ها حضوری پر رنگ دارند و در دوران دفاع مقدس در قالب لشکر 41 ثارالله بیشترین کمک ها را به جبهه های حق علیه باطل ارسال کردند و پشتوانه قوی برای رزمندگان بودند ادامه داد: امروز هم دست نیازبه سوی شما دراز می کنیم تا اعضای خانواده ها را گرد هم بیاوریم و زندگی خوبی را داشته باشند.

 

 حجت الاسلام عباس رمضانی پور هم با اشاره به اینکه در گذشته بزرگان به مشکلات و امورات رسیدگی می کردند و به کدخدا منشی می پرداختند؛ بیان کرد: اما به مرور این سنت حسنه کم رنگ شد و جایش را به نیروی انتظامی، دادگاه و دادسرا داده و همه فکر می کنند همه کارها و مسائل از مجاری این کانال ها حل شود در حالی که حل مشکلات از مجاری دادگاه و نیروی انتظامی، انسان را دچار گرفتاری های دیگر می کند و آسیب هایی که قابل جبران نیستند وارد جامعه و زندگی می شود و قهر، اختلاف، ناراحتی و کدورت پیش می آید.

 

 

وی  ادامه داد: زندان جای انسان های مؤمن نیست، دنیا خود برای انسانِ مؤمن زندان است و در روایت هم داریم دنیا برای مؤمن زندان است، می طلبد قبل از آنکه اختلاف در زندگی ها ریشه بدواند و سخت شود کاری انجام دهیم، رسالت قاضی و وکیل این است که قبل از اینکه کار سخت شود اصلاح کنند.

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت در فارس شیراز زلزله مسجدسلیمان مسجد هلال احمر حجت الاسلام ارزانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع رفسنجان گلریزان زندانی غیر عمد آزادی زندانیان زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند