Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@20:51:13 GMT

البرز؛ قاچاق بنزین توسط یک شرکت پالایش

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۲۸۷۷

البرز؛ قاچاق بنزین توسط یک شرکت پالایش

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از کشف حدود ۶۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در یک شرکت پالایش در اشتهارد خبر داد و گفت: این شرکت به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، علی‌اکبر مختاری، گفت: با دریافت گزارش در مورد قاچاق فرآورده‌های نفتی از سوی یک شرکت در شهرستان اشتهارد، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز از کارخانه یاد شده، بازرسی به عمل آمد و مقدار ۶۱ هزار و ۶۹۶ لیتر بنزین غیرمجاز و قاچاق از آنجا کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز البرز و احراز تخلف، متهم پرونده به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت پنج میلیارد ریال معادل ارزش کالا جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مختاری در ادامه تصریح کرد: در پرونده‌ای دیگر، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در حین گشت زنی در جاده مخصوص کرج تهران از یک دستگاه خودرو کشنده تانکر ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز یارانه‌ای غیرمجاز و قاچاق کشف کردند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان البرز و احراز تخلف، متهم پرونده به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت چهار میلیارد و ۱۵ میلیون و ۸۹۵ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد که حکم صادره قطعی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: البرز بنزین قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند