Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز نشست مسئولان کاروان ایران در یونیورسیاد با ماتیستین اولگ، رئیس فیزو برگزار شد. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، صبح امروز نشست مسئولان کاروان ایران با ماتیستین اولگ، رئیس فیزو برگزار شد. دکتر صدیقی، دکتر قراخانلو، دکتر دهخدا و دکتر بشیریان در محل اقامت رئیس فیزو در ناپل ایتالیا دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صدیقی در ابتدای این نشست گفت: تشکر می‌کنم از اینکه این جلسه درجهت افزایش تعاملات بین وررش دانشگاهی ایران و فیزو و امیدوارم تعاملات ادامه داشته باشد.ما می‌خواهیم در ایران دیداری با شما داشته باشیم.

دکتر دهخدا یادآور شد: ما در ایران شهرهای زیادی داریم که دانشگاه‌های خوبی دارند و می‌توانند برگزار کننده مسابقات باشند و امکانات خوب و بالایی در دانشگاه‌ها داریم و البته در برخی بخش‌ها کمبودها هم هست که آنها را جبران می‌کنیم و از شما می‌خواهیم از زیر ساخت‌های ما دیدن کنید. ما از اعضای فعال فیزو هستیم و تمایل داریم که ارتباط‌ها ادامه داشته باشد. خوشحالیم این نشست برگزار شد.

دکتر قراخانلو در این دیدار گفت: خوشبختانه بین ارگان‌های ورزشی، فدراسیون‌ها، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و آکادمی ملی المپیک در ایران همکاری خوبی وجود دارد و با هم خوب کار می‌کنند. ما در کشورمان در تمام جوانب از همه فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون ورزش دانشجویی حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ما آمادگی همکاری در تمام جوانب با فیزو را داریم. ما در بعضی از رشته‌ها می‌توانیم میزبانی مشترک زنان و مردان را داشته باشیم اما می‌توانیم در بسیاری از رشته‌ها به صورت مجرا مسابقات را اجرا کنیم و در سال‌های گذشته مسابقات تحت حمایت فیزو و دانشجویان آسیا را برگزار کردیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های دانشگاهی تاکید کرد: ما از کمک کمیته ملی المپیک هم می‌توانیم استفاده کنیم و ارتباط خوبی با ioc در کشور داریم. همانطور که در المپیک جوانان در آرژانتین دیدید دکتر صالحی امیری آمادگی کمک دارند و خودم نیز عضو دانشگاه و رئیس آکادمی هستم و آمادگی همکاری برای رویدادهای وررشی و توسعه علمی ورزش دانشگاه و دوره‌ها را داریم. ما همچنین از حمایت وزارت علوم نیز برخورداریم و از آنها تشکر می‌کنیم‌.

وی تاکید کرد: ما علی رغم محدویت‌هایی که برای ایران ایجاد شده کاروان کشورمان را اعزام کردیم و شما باید از ما حمایت کنید. در ایران مسابقات، رویدادها و دوره آموزشی را زیر نظر فیزو در آسیا و غرب آسیا داریم اگر بخواهید آمادگی کمک در این زمینه را داریم.

قراخانلو در ادامه تصریح کرد: از چند روز آینده المپیاد ورزشی برای دانشجویان‌ با محوریت سلامت محور در ایران با حمایت دکتر صدیقی برگزار می‌شود. ما در این زمینه برنامه‌های خوبی داریم حتی کنار هر خوابگاه یک خانه تندرستی آماده می‌کنیم.

ماتیستین اولگ، رئیس فیزو در این دیدار گفت: ما از شما حمایت می‌کنیم و در اولین فرصت دیداری با شما و کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و نشست‌هایی را خواهیم داشت. حتما بعد از مجمع عمومی که در نوامبر برگزار می‌شود به ایران سفر می کنم. برای میزبانی ایران نیز باید پروسه آن در فیزو طی شود و درباره چگونگی آن بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی در خصوص حضور زنان با حجاب اسلامی در میادین ورزشی و درخشش دختران دانشجو در سی امین دوره یونیورسیاد در ناپل ایتالیا گفت: از دیدن عملکرد فاطمه حسام پومسه کار دختر ایران واقعا لذت بردم. از موفقیت بانوان ایرانی بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این درخشش ها ادامه داشته باشد و از این بابت که ایران تفاوتی بین زنان و مردان در ورزش ایجاد نکرده و محدویتی وجود ندارد و فرصت برابر برای دختران ایجاد شده، از ایران تشکر می‌کنم.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا| مهماندوست: تکواندوی ایران مربیان خوبی دارد و نیازی به من نیست/ آذری‌ها محترمانه وعده می‌دهند!یونیورسیاد 2019 ایتالیا| پایان دور مقدماتی کامپوند با جایگاه سومی پالیزبان

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد

  به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی در  نشست با کارگران و کارفرمایان که به مناسبت گرامیداشت  هفته کار و کارگر در دادگستری استان برگزار شد با اشاره به سخنان  رهبر معظم انقلاب درباره حقوق کارگران  در دیدار اخیر ایشان با این قشر گفت: رکن اصلی اقتصاد کشور و رزمندگان جنگ اقتصادی  ، کارگران هستند و تلاش ما در دادگستری استان بر پیگیری مشکلات این قشر و حل آن است.
آسیابی با تاکید بر این که تنظیم قراردادهای خاص و تحمیلی به کارگران ،  از نظر قانونی اعتبار ندارند و خلاف قانون است گفت:  اگر  کارگران نسبت به این نوع قراردادها معترض باشند می توانند شکایت کنند .
وی از اختصاص وکلای معاضدتی برای کارگران هم خبر داد و گفت: برای کارگرانی که نیاز به مشاوره حقوقی  یا وکیل در پرونده های خود دارند نیز  در رایزنی با کانوی وکلای  قوه قضاییه، سهمیه ویژه  برای وکلای معاضدتی ، در نظر گرفته خواهد شد.
حیدر آسیابی افزود: برای حل مشکلات و اختلافات کارگران و کارفرمایان نیز شعب ویژه در شورای حل اختلاف استان اختصاص می یابد  تا افراد به جای مراجعه به محاکم ،  اول به شورای حل اختلاف مراجعه کنند .
آسیابی با اشاره به این که رویکرد ما در دستگاه قضایی استان بر پایه حمایت از واحدهای تولیدی است  افزود: این رویکرد  هم حمایت از کارفرما و هم حمایت از کارگر است  که در نتیجه آن فقط ر سال گذشته  110 واحد تولیدی یا احیا شدند یا از تعطیلی و ورشکستگی آنها جلوگیری شد .
وی ادامه داد:  حفظ حدود 3 هزار فرصت شغلی نتیجه احیای این واحد ها بود و اگر امروز به اذعان مسئولان اداره کل  کاهش 15 درصدی بیمه بیکاری در سال گذشته داشتیم  به علت رونق این واحدها و افزایش ظرفیت تولید در استان بود.
وی گفت: هدف جلسه امروز تعامل بین بخشی بین متولیان اجرایی بخش خصوصی در کنار سایر نهادهای مثل شورای گفتگوی بخش خصوصی، ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد رفع موانع تولید در استان بود تا با استفاده از ظرفیت همگرایی دستگاه قضایی برای حل مشکلات کارگران  تلاش شود.
وی با بیان این که حقوق کارگر فقط دستمزد نیست افزود: امنیت شغلی، بیمه بیکاری، بیمه سلامت، حفاظت و ایمنی محیط های کارگری و بازنشستگی هم شامل حقوق کارگر است و قانون برای تضمین این حقوق ضمانت اجرایی دارد.
وی  گفت: کارگران باید برای به روز کردن مهارت های خود آموزش های فنی و حرفه ای را جدی تر بگرند .
وی گفت: قوانین کار برای رعایت تعادل بین کارفرما و کارگر و تامین حقوق کارگران وضع شده است که مهم ترین ویژگی آن حمایتی بودن این قانون و بیشتر بر پایه تامین حقوق کارگران است.
حسینعلی خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم در این نشست با قدردانی از نگاه دادگستری استان برای ورود به موضوع مشکلات کارگران گفت: 188 هزار نفر کارگر بیمه شده در استان در 43 هزار کارگاه کار می کنند .
وی ادامه داد: میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده  الان به 16 روز رسیده است که رتبه سوم کشور  راداریم .
وی با اشاره به کاهش 15 درصدی تعداد افرادی که در استان  بیمه بیکاری دریافت می کنند افزود: تنها استان کشور هستیم که با سیر نزولی پرداخت بیمه بیکاری مواجهیم و به معنای کاهش اخراج کارگران است که نتیجه اقدامات ستا د اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و دستگاه های اجرایی برای کمک به رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است .
بیمه کارگران ساختمانی ، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه های بالای 50 نفر، تمکین نکردن کارفرمایان به آرای صادر شده در هیئت های حل اختلاف و مراجع قانونی، به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز،  قراردادهای چندماهه و تحمیلی از جمله مواردی بود که در جلسه امروز از سوی نمایندگان کارگری  مطرح شد

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی