Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد ابوالقاسمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه مسابقات بدمینتون دختران دانشگاه آزاد کشور در شاهرود آغاز شد، ابراز داشت: برگزاری این مسابقات ویژه دهه کرامت از ۲۰ لغایت ۲۳ تیرماه برنامه‌ریزی‌شده است که در آن ۱۵۰ ورزشکار حضور دارند.

وی بابیان اینکه شرایط آب و هوایی و امکانات موجود در دانشگاه آزاد شاهرود باعث شد تا این میزبانی به این شهر تعلق پذیرد، افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از تهران، خراسان رضوی، همدان، قزوین، اصفهان، خوزستان و سمنان حضور دارند که در خانه بدمینتون شاهرود به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه این واحد از مجموعه ورزشی و امکانات مطلوبی برخوردار است، ابراز داشت: دو زمین چمن، سالن فوتسال، سالن کشتی، سالن بدن‌سازی، سالن والیبال، سالن بسکتبال و سالن بدمینتون با تجهیزات کامل ازجمله امکانات موجود این دانشگاه را تشکیل می‌دهد.

ابوالقاسمی فر در ادامه تصریح کرد: تیم بدمینتون دانشگاه آزاد شاهرود سال گذشته در رقابت‌های کشور صاحب سکو شدند که این امر نشان می‌دهد سطح این ورزش در بین ورزشکاران این دانشگاه بالا است که امیدواریم با توجه به میزبانی مسابقات امسال نیز این دانشجویان صاحب سکو قهرمانی شوند.

وی افزود: میزبانی مسابقات ملی برای شهر شاهرود امتیاز مطلوبی برای توسعه توریسم ورزشی است ازاین‌رو در کنار حضور آن‌ها بازدید از مجموعه بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی و صنایع‌دستی شاهرود برنامه‌ریزی‌شده است و این مزیت مطلوبی برای شهرستان قلمداد می‌شود.

کد خبر 4663982

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شاهرود احمد ابوالقاسمی مسابقات بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت