Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:00:32 GMT

دستگیری 3 زن فروشنده موادمخدر در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۹۹۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: سه زن تبعه افغانستان که در روستای خیرآباد این شهرستان اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامحسن پاکدامن عصر پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و توقیف محموله‌های سنگین مواد افیونی یکی از مأموریت‌های حائز اهمیت ناجاست که پلیس استان در سال‌های اخیر توفیق بی‌نظیری در این حوزه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأثیر مستقیم فروش جزئی انواع موادمخدر در شهرها و روستاها بر افزایش جرایم مانند سرقت، افزود: از همین رو شناسایی و جمع آوری این مجرمان که در لابلای جامعه مخفی شده‌اند نیز اقدامی حساس است.

پاکدامن با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برخورد با این مجرمان را در صدر ماموریت‌هایش قرار داده است، گفت: مأموران انتظامی سمنان سه خانم افغان را در روستای خیرآباد سمنان که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از کشف نزدیک به ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در مخفیگاه متهمان خبر داد و بیان داشت: سه قاچاق فروش زن دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

در سال ۹۷ بیش از هشت تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف شد.

در سه ماه اول امسال نیز چهار تن و ۶۲۰ کیلوگرم مواد کشف و ۷۷۱ نفر نیز شامل حامل، نگهدارنده و توزیع کننده در استان دستگیر شده اند که از این مجموع ۲۳۴ نفر خرده فروش مواد مخدر بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث پلیس سمنان قاچاقچی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد