Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:15:46 GMT

فریاد عفاف از پس پرده حجاب زنان بابلسر سر داده شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۰۷۱۲

فریاد عفاف از پس پرده حجاب زنان بابلسر سر داده شد

دختران و زنان بابلسری امروز در حماسه ده ها هزار نفری خود ایستادگی بر اندیشه حجاب و پایبندی به اندیشه عفاف را در خیابان فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مردم مومن و ولایت مدار بابلسر عصر امروز با شرکت در راهپیمایی به حمایت از فریضه الهی عفاف و حجاب پرداختند و مخالفت خود را با هنجارشکنی وبی حجابی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خانواده های بابلسری با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «من امانت دار چادر فاطمه ام » ،«حجاب یعنی بی نیازم از هر نگاهی جز خدا»، «هرچادر نماد یک پرچم برای پرچم داران امر مقدس حجاب است» و « رفتارمان بهترین نوع اشاعه فرهنگ حجاب است » همگان را به حفظ حجاب و صیانت حریم خانواده دعوت کردند.

 

«حجت الاسلام  محمد اسماعیل قلی پور »در جمع حاضران در این راهپیمایی گفت: شرکت در این راهپیمایی ها موجب شکست و نا امیدی دشمنان می شود .

وی افزود: دشمنان تلاش می کنند با ترویج بی حجابی  بنیان خانواده را سست کنند و بی عفتی را در جامعه رواج دهند.

امام جمعه بابلسر با بیان حجاب بزرگترین سلاح دختران و بانوان مومن ما در برابر جنگ نرم دشمنان است ، تاکید کرد: اسلام هیچگاه با پیشرفت ، مدرنیته و زندگی مدرن مخالف نبوده ، اما نباید مدرنیته را در بی حجابی معنا کرد.

قلی پور اظهار کرد: حضور امروز دختران نوجوان در کنار دیگر زنان همراه با حفظ حجاب خود منجر به عصبانیت دشمنان است و این نشان دهنده پیروزی حق بر باطل و منطق اسلام بر منطق بی بند و باری است .

پایان پیام/600

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد اردبیل آذربایجان غربی شبستان یزد امامزادگان روزنامه دهه کرامت در فارس هفته عفاف و حجاب عفاف و حجاب راهپیمایی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد