Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته عفاف و حجاب راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب از ساعت ۱۸:۳۰ امروز از میدان دارایی اراک مقابل دبیرستان تزکیه جنب اداره کل بنیاد شهید آغاز می‌شود و حاضران مسیر میدان دارایی تا امامزاده عبدالله و آمنه خاتون را راهپیمایی می‌کنند.

به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس دستورالعمل اجرایی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور هر یک از روز‌های این هفته برای اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی نام‌گذاری شده است؛ روز شنبه ۱۵ تیربه نام «عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی (س)» و یکشنبه ۱۶ تیر با نام «عفاف و حجاب، تجلی فطرت، تاج بندگی» نام‌گذاری شده است.

دوشنبه ۱۷ تیر به نام «عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، احترام به قانون»، سه‌شنبه ۱۸ تیربه نام «عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی»، چهارشنبه ۱۹ تیربا نام «عفاف و حجاب، اخلاق‌مداری، خانواده سالم»، پنجشنبه ۲۰ تیر به نام «عفاف و حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه ۲۱ تیر با نام «عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام / 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است

دریافت 924 KB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طحان نظیف گفت: برخی ایرادات سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است و انشاالله تا روزهای آینده جمع بندی و ارسال نظر را خواهیم داشت.

کد خبر 849316 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان زنان

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند