Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه از برگزاری جلسه ای با حضور "ابوذر ندیمی" و نخبگان شهرستان لنگرود در تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ۸دی از برگزاری جلسه ای با حضور ابوذر ندیمی و نخبگان شهرستان لنگرود در تهران خبر داد و گفت: در این جلسه برای حل مشکلات شهرستان لنگرود بررسی هایی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان جلسه از ندیمی در خواست شد که به عنوان کاندیدا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لنگرود حضور پیدا کند.

این منبع به تمایل ابوذر ندیمی به این درخواست خبر داد و گفت: اما وی  فعلا جواب رسمی و قطعی به این درخواست نداده است.

وی ادامه داد:  بعلت برخی زد و بند های خانوادگی مردم از برخی سیاسیون لنگرود روی گردان شده اند  و نیاز به چهره جدید در این حوزه انتخابیه احساس می شود.

لازم به ذکر است ندیمی پیشتر نماینده مردم لاهیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بوده و در حال حاضر، مشاور محمدباقرنوبخت معاون رییس جمهور است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟