Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهید نیکزاد که از بسیجیان لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود، در نیمه نخست ماه رمضان سال ۹۵ به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم آل الله به سوریه اعزام شد و چند روز بعد از این اعزام، به فیض شهادت رسید. تاریخ انتشار: 09:53 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۹۹۵

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید مدافع حرم «ابوالفضل نیکزاد» در سال ۱۳۶۳ در روستای «اوز بلده» شهرستان نور متولد شد و در روز ۲۲ تیر سال ۱۳۹۵ بر اثر اصابت گلوله تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید نیکزاد که از بسیجیان لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود، در نیمه نخست ماه رمضان سال ۹۵ به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم آل الله به سوریه اعزام شد و چند روز بعد از این اعزام، به فیض شهادت رسید.

شهید نیکزاد در هنگام شهادت یک فرزند پسر ۳ ساله به نام «علی» داشت.

پیکر شهید نیکزاد در روز جمعه ۲۷ تیر سال ۹۵ در میان جمع انبوه خانواده، بستگان و دوستان شهید و همچنین اهالی محله میدان خراسان تهران تشییع و در قطعه ۵۳ گلزار شهدا بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

«زهرا ملاطائفه» مادر این شهید مدافع حرم، درباره فرزندش ابوالفضل و ارادت او به حضرت ابوالفضل (ع) می‌گوید: خیلی حضرت ابوالفضل (ع) را دوست داشت، هیچ وقت صورتش را نبوسیدم. همیشه بازوانش را به نیت حضرت ابوالفضل (ع) می‌بوسیدم.

برادر این شهید مدافع حرم می‌گوید: ابوالفضل گفت نمی‌شود دور حرم حضرت زینب (س) دعوا باشد و ما شیعه باشیم و راحت زندگی کنیم. گفت می‌خواهم مستقیم بروم خط. گفتم شاید در عقبه بهتر به کار بیایی گفت نه من باید بروم خط، یکسری بچه شیعه باید در سوریه صف اول را ببندند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید ابوالفضل نیکزاد شهید مدافع حرم ابوالفضل نیکزاد مدافعان حرم دفاع از حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند