Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برنامه ارزیابی تخصصی سلامت جانبازان بمباران شیمیایی متوسط تا شدید شهرستان سردشت در طی سه روز اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، زیبا والی معاون بهداشت و درمان بنیاد آذربایجان غربی گفت: برنامه ارزیابی تخصصی سلامت جانبازان بمباران شیمیایی متوسط تا شدید شهرستان سردشت به مدت سه روز با همکاری اداره کل مصدومین شیمیایی، اداره کل پیشگیری و بهداشت روانی و تیمی از پزشکان فوق تخصص و متخصص دانشگاه شاهد تهران اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پزشکان حاضر در این برنامه در تخصص‌های چشم، ریه، پوست، مغز و اعصاب، قلب، داخلی، روانپزشکی، زنان و زایمان و فیزیولوژی و ورزشی بودند که در محل کلینیک خاتم الانبیا (ص) مصدومین شیمیایی سردشت نسبت به اجرای ارزیابی اقدام کردند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد آذربایجان غربی بیان کرد: در این برنامه برای 158 نفر از جانبازان شیمیایی متوسط تا شدید پرونده بالینی تشکیل شد. همچنین علاوه بر تشکیل پرونده بالینی، اقدامات درمانی مورد نیاز نیز ارائه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه ارزیابی جانبازان بمباران شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد

به گزارش صدای ایران،عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور