Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: گزارش‌های متعدد منتشرشده از وخامت حال شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه در زندان، نگرانی‌های دلسوزان را در مورد سلامتی ایشان دوچندان کرده است.

در این بیانیه آمده است: دولت و نظامیان نیجریه تحت حمایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود با اقداماتی غیرقانونی و غیرانسانی، مسلمانان بسیاری ازجمله فرزندان شیخ زکزاکی را به شهادت رسانده و اکنون در ادامه فشارها و رفتارهای وحشیانه خود در تلاش‌اند تا با مسموم کردن رهبر جنبش اسلامی بر فشارهای خود علیه مسلمانان بیفزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان مدعیان بین‌المللی دفاع از حقوق بشر سکوتی مرگ‌آور گرفته‌اند و هیچ اقدامی برای نجات این رهبر مسلمانان انجام نمی‌دهند.

در این بیانیه تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن اعتراض شدید نسبت به رفتار ظالمانه و غیرقانونی دولت نیجریه اعلام می‌دارد دولت نیجریه مسئول حفظ جان شیخ زکزاکی بوده و باید ضمن پاسخگویی وقایع و اقدامات غیرانسانی خود هر چه سریع‌تر موجبات آزادی و درمان این رهبر مردمی جنبش اسلامی را فراهم نماید. همچنین از دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران مصرانه می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای نجات جان این مجاهد به کار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان دولت قم مدرسین حوزه علمیه قم مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند

رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر گفت اگر دولت کنونی برکنار نشود، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: قیمت‌ها رو به افزایش است و طبقه متوسط ​​در حال فروپاشی است. اگر این دولت که برای ما هزینه زیادی به بار آورده، همچنان به کار خود ادامه دهد و برکنار نشود، قیمت‌ها به افزایش خود ادامه می‌دهند.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان از آغاز موج قریب الوقوع افزایش قیمت‌ها از فردا چهارشنبه خبر دادند و نوشتند: علاوه بر قیمت بنزین که در ماه مه مجددا افزایش می‌یابد، لبنیات نیز گران شده و لیست بلندبالایی از افزایش قیمت مواد غذایی و شوینده‌ها وارد مرحله اجرا می‌شود.

اخیرا شبکه عبری «کان» به نقل از یک منبع بلندپایه در وزارت دارایی رژیم اشغالگر گزارش داد: اگر جنگ ادامه پیدا کند، چاره‌ای جز افزایش مالیات نیست. وزارت دارایی اسرائیل در نظر دارد به زودی مالیات‌ها را برای تامین هزینه‌های جنگ در غزه افزایش دهد.

این مساله در راستای ادامه شکست‌ اقتصادی رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر ۲۰۲۳ است. با توجه به افزایش هزینه‌های دولت اشغالگر، کاهش واردات و صادرات، تعطیلی کارخانه‌ها و فروپاشی بخش گردشگری، این ادعا که اقتصاد این رژیم در برابر تأثیرات جنگ مصون است، فروپاشیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا