Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:21:06 GMT

سند اوقات فراغت قم تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۶۴۱

سند اوقات فراغت قم تصویب شد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم در این جلسه اظهار داشت: مراحل تدوین این سند از ابتدای سال ۹۸ آغاز شد، و پیش نویس اولیه آن نیز با تشکیل جلسه‌های کارشناسی در حوزه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان انجام و برای دستگاه‌ها فرستاده شد.
روح الله رمضانی بیان داشت: پس از جلسه‌های کارشناسی در قالب کمیته‌ای در زیر مجموعه ستاد ساماندهی جوانان این پیش نویس آماده شده است و امیدواریم از آن به عنوان یک سند قابل مراجعه و اتکا استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: محورهای مختلفی در حوزه اوقات فراغت پیش بینی، و برای دستگاه‌های استان با توجه به شاخص‌های مورد نظر و رسالت و مسئولیتی که در حوزه جوانان دارند، جدول‌هایی در چهار چوب محورهای گوناگون ارسال شده است.
رمضانی در تبیین شاخص‌های تعیین شده برای هر دستگاه افزود: تولید برنامه‌های رسانه‌ای در زمینه اوقات فراغت، کنترل و ارزیابی برنامه‌های اجرا شده در زمینه اوقات فراغت، انجام پژوهش‌های بنیادین و گسترش فضاهای فراغتی جوانان، برنامه‌های آموزشی با رویکرد مهارت آموزی و برگزاری اردوهای گردشگری، زیارتی، سیاحتی، جهادی و برگزاری جلسه‌های گفت و گوی جوان، برگزاری جشنواره فراغتی به منظور رشد و توسعه دستاوردهای جوانان از جمله این شاخص‌هاست.
وی گفت: در حال حاضر ۱۷ دستگاه اجرایی استان برنامه‌های خود در زمینه اوقات فراغت را به اداره کل ورزش و جوانان تحویل دادند، و این سند بر همین اساس تنظیم شده و با ارائه برنامه سه دستگاه دیگر این سند تکمیل می‌شود.

۷۴۰۳/‏‬ ۶۱۳۳/‏


 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود