Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار تهران صبح روز یکشنبه همزمان با پنجمین روز هفته تامین‌اجتماعی از شعبه یک استان تهران بازدید کرد. دکتر محسنی بندپی در بدو ورود به شعبه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌و‌گو با تعدادی از مراجعان، در جرایان خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت. وی همچنین با اهدای شاخه گل به همکاران شعبه و مراجعه کنندگان، هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت و از زحمات همکاران در خدمت‌رسانی تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تامین 24، انوشیروان محسنی بندپی در این دیدار، با قدردانی از اداره‌کل و شعب غرب استان تهران، روند خدمت‌رسانی به مراجعان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از بدو تشکیل سازمان تامین اجتماعی تاکنون، ایجاد امنیت خاطر در زندگی و شغل آحاد جامعه، هدف اصلی این سازمان بوده است. خوشبختانه تامین اجتماعی تاکنون توانسته است رضایت بیش از نیمی از جمعیت کشور را فراهم کند و نسبت به تعهدات درمانی و بیمه ای خود به جامعه هدف، از هیچ تلاشی فروگذار نکند.
محسنی بندپی همچنین توسعه خدمات الکترونیک و حذف بسیاری از مراجعات فیزیکی در سازمان تامین اجتماعی را که منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه مردم شده است، از اقدامات ارزشمند دیگر توصیف کرد.
وی ادامه داد: استان تهران که ١٧ درصد جمعیت کشور و ٢٠ درصد صنایع کشور دارا است، به لحاظ جمعیتی و استقرار صنعت از ویژگی های بارزی برخوردار است. در شرایط کنونی اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه، برای ایجاد رونق تولید به تعامل همه جانبه با کارفرمایان نیاز داریم تا با تعطیلی کارگاه های تولیدی مواجه نشویم و در مقابل بتوانیم تعهدات خود را هم به خوبی انجام دهیم.
بندپی افزود: باید تلاش شود تا نظام چند لایه و رفاهی تامین اجتماعی ایجاد شود که البته مسیر ایجاد این نظام در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است.
استاندار تهران همچنین در این دیدار، با اشاره به ضرورت حفظ و صیانت از حقوق مستمری بگیران و بیمه‌شدگان افزود: این سازمان به عنوان یک سازمان درآمد هزینه ای که متکی به بودجه عمومی نیست، در مقابل بیش از نیمی از جمعیت کشور مسئولیت دارد و نباید به منابع آن آسیبی وارد شود.
وی خواستار تعیین تکلیف مطالبات سازمان تامین اجتماعی شد و گفت: متاسفانه تاکنون نهاد دولت نسبت به پرداخت بدهی خود به تامین اجتماعی متعهد نبوده است.

قطب صنعت تهران را پوشش می دهیم
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران نیز در این بازدید ضمن قدرانی از حضور استاندار و هیات همراه در شعبه یک استان تهران، گفت: اداره کل غرب تهران استان تهران به عنوان یکی از استراتژیک ترین ادارات کل تامین اجتماعی کشور که قطب صنعت تهران را پوشش می دهد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این اداره کل با حدود 3 میلیون و 610 هزار نفر جمعیت تحت پوشش، خدمات خود را از طریق 15 شعبه، 24 کارگزاری و 8 شعبه اغماری به جامعه هدف ارائه می نماید.
ناهید حیدری با اشاره به ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان، این اقدام را حرکتی بزرگ برای تسریع خدمت رسانی برشمرد و اذعان داشت: درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با عنوان طرح ملی دکتر نوربخش در قالب یک سامانه طراحی شده و با توجه به گستردگی خدمات، تمامی سرویس های موجود و همچنین 65 خدمت غیرحضوری سازمان را در یک درگاه مجتمع و یکپارچه قرار گرفته و مرجع سریع و مطمئنی جهت آگاهی و استفاده از سرویس های جدید برای مخاطبان سازمان در سه بخش بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران فراهم آورده است.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید، کمک به احیای کارگاه های تولیدی را گامی ارزشمند در این مسیر دانست و گفت: اجرای مشوق های ١٧ گانه در سال رونق تولید و طرح بخشودگی جرایم کارگاه های تولیدی و صنعتی و اقتصادی برای کارفرمایان خوش حساب، از دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی است.
حیدری اضافه کرد: در حال حاضر مطالبات معوق از کارگاه های تولیدی و صنعتی غرب تهران حدود ٢ هزار و ٢5٠ میلیارد تومان است و اغلب این کارگاه ها، شرایط بخشودگی جرایم بیمه ای را دارند و یک سوم این بدهی، معادل ٧5٠ میلیارد تومان مربوط به جرایم کارگاه ها است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صیانت اموال بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: با معرفی ۳۰۰ هنرمند صنایع‌دستی جهت بیمه سازمان تأمین اجتماعی به وزارت، ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی واجد شرایط در این استان بودند و بیمه شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین ایزدی، امروز_سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد ۳۰۰ هنرمند صنایع‌دستی جهت بیمه سازمان تأمین اجتماعی به وزارت معرفی شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی واجد شرایط در این استان بودند و بیمه شدند.

وی افزود: این هنرمندان با داشتن مجوز تولید از این اداره‌کل و گواهی مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای، توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه هنرمندان تقاضای خود را از طریق شهرستان محل فعالیت خود از سال‌های قبل به رئیس شهرستان مربوطه ارائه و در نوبت بیمه بوده‌اند، گفت: فعالیت مستمر این هنرمندان یکی از شروط مهم برای بیمه محسوب می‌شود که برای رئیس شهرستان مذکور مربوطه و این اداره‌کل محرز شده است.

ایزدی با تاکید بر اینکه هنرمندان تحت پوشش در رشته‌های سفال، سرامیک، چرم، گلیم، هنرهای چوب فعالیت دارند، اظهار داشت: حداقل ۱۷۴ اشتغال در این بخش ایجاد کرده‌اند و سوابق خدمتی درخشانی را در رزومه خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل در تلاش هستند تا در دوره‌های آینده، تعداد بیشتری از هنرمندان واجدان شرایط استان از خدمات بیمه‌ای هنرمندان بهره‌مند شوند.

کد خبر 751481

دیگر خبرها

  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی