Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ستاد اجرائی فرمان امام برای امسال نیز ۸۰۰ طرح با ۹۰ میلیارد تومان در استان مازندران برای دو هزار نفر در زمینه مشاغل خرد و خانگی به همرای شهر سیمرغ به بدلیل جاری شدن سیل در دستور کار خود قرار داده است داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید جعفری صبح امروز در بازدید از طرح‌های اجرائی موفق تسهیلات اشتغالزائی بنیاد برکت در گلوگاه اظهار کرد: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شرق مازندران به خاطر ظرفیت و پتانسیل‌های گردشگری و زیر ساخت‌های اقتصادی در منطقه جزئ اهداف بنیاد برکت در مازندران از سوی ستاد اجرائی فرمان مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بازدید‌های میدانی مستمری از پارسال تا کنون از روند اجرائی طرح در مناطق مورد پیگیر اجرای طرح‌های خود اشتغالزائی برای کاهش نرخ بیکاری انجام شد.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۳۰۰ طرح اشتغالزائی اجتماع محور از پارسال تا کنون در شرق مازندران ایجاد شد.

جعفری افزود: به همت همکاران و تسهیل گران سه شهرستان ۵۹۰ طرح بیش از ۱۱۰ نفر با اشتغالزائی مستقیم با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان به نتیجه رسانده شد.

وی گفت: ستاد اجرائی فرمان امام برای امسال نیز ۸۰۰ طرح با ۹۰ میلیارد تومان در استان مازندران برای دو هزار نفر در زمینه مشاغل خرد و خانگی به همرای شهر سیمرغ به بدلیل جاری شدن سیل در دستور کار خود قرار داده است داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

کد خبر 849269 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو

دیگر خبرها

  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود