Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:22:24 GMT

۳ محور مهم و حادثه‌خیز نهاوند ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۴۵۴۲

۳ محور مهم و حادثه‌خیز نهاوند ساماندهی می‌شوند

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: سه محور مهم و حادثه‌خیز نهاوندبا قرار گرفتن در ردیف اعتبارات ملی، ساماندهی می‌شوند. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حسین متین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس سه پروژه راه‌های اصلی و مهم شهرستان نهاوند در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفتند و اکنون این پروژه‌ها فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده آستارا - اردبیلبهره‌برداری از پروژه آزاد راه اراک - خرم‌آباد؛ جاده جدید پلدختر کلنگ‌زنی می‌شودجاده طبس به یزد حادثه خیزترین محور خراسان جنوبی شناخته شد

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل محور نهاوند_آورزمان_ ملایر، محور نهاوند_ بروجرد و محور نهاوند_ فیروزان است که در حال حاضر این پروژه‌ها در دست اقدام قرار دارند و‌ کار در این محورها به خوبی پیش می‌رود.

متین افزود: این سه محور از محورهای اصلی شهرستان و بسیار حادثه‌خیز هستند و ساماندهی این محورها از مطالبات مهم و دیرینه مردم نهاوند است.

وی عنوان کرد: محور نهاوند_ آورزمان_ ملایر به طول هشت کیلومتر و اعتبار آن 80 میلیارد ریال است و در حال حاضر این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سر عشوند به سمت نهاوند به طول د‌و کیلومتر قیرپاشی آن انجام شده و به زودی این قسمت آسفالت می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بیان کرد: پروژه محور نهاوند_ بروجرد به طول سه کیلومتر و اعتبار آن 50 میلیارد ریال است و این پروژه نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف 6 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

متین گفت: پروژه محور نهاوند_ فیروزان نیز به طول 6 کیلومتر و اعتبار آن 141 میلیارد ریال است و این پروژه اکنون حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس در حال حاضر 24 پروژه راه و شهرسازی در نهاوند فعال است که پس از انقلاب در تاریخ نهاوند بی‌سابقه است.

متین در ادامه با اشاره به اینکه مجوز و اعتبار لازم برای بهسازی 76 کیلومتر محور روستایی نهاوند در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این 76 کیلومتر شامل دو پروژه راه‌های فرعی و 14 پروژه راه‌های روستایی شهرستان است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های راه‌های فرعی شامل دو پروژه مهم راه نهاوند_گیان به طول 17 کیلومتر با 24 میلیارد ریال اعتبار و پروژه دهفول_ برزول_ فارسبان به طول 18 کیلومتر و با اعتبار 18 میلیارد ریال است، ابراز کرد: در حال حاضر این دو پروژه در حال اجرای مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند عنوان کرد: از این پروژه‌ها پنج پروژه در دست اقدام قرار دارد، 9 پروژه برای انتخاب پیمانکار برای بار دوم به مناقصه گذاشته شده‌ و چهار پروژه نیز در دست مطالعه قرار دارند.

انتهای پیام/

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور هراز برقرار است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت: محور هراز پس از پاک‌سازی بر اثر ریزش سنگ از سوی راهداران هم‌اکنون تردد در این محور برقرار است.

کوروش روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه جاده هراز صبح امروز بر اثر ریز سنگ‌های بزرگ در چند نقطه مسدود شده بود، اظهار کرد: این محور از ساعات شامگاه گذشته دوشنبه شاهد بارش شدید باران بوده که باعث ریزش سنگ، امروز در ۳۰ کیلومتر آمل به تهران منطقه لهاش تا ۹۰ کیلومتر امام‌زاده هاشم به طول ۶۵ کیلومتر شود که موجب بسته شدن محور شد.

وی افزود: جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ و بل چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه ۳۰ نفر از نیروهای راهداری دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز ادامه داد: براثر این ریزش سنگ یک دستگاه خودروی سمند دچار صدمه شد که هنگام عبور از این محور به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد توجه نکرده و به حرکت خود در مسیر آمل به تهران ادامه داد.

روشن با اشاره به اینکه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد، عنوان کرد: هم‌اکنون تردد در محور هراز برقرار و جاده باز است اما به رانندگان توصیه می‌شود باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفرهای غیر ضروری در این جاده خودداری کنند.

کد خبر 747315

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود