Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس شورای شهر تهران ظهر امروز از ساختمان‌هایی که دیشب در میدان حسن آباد پایتخت دستخوش حریق شده بود بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، محسن هاشمی به همراه جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی ظهر امروز از ساختمان‌های اطراف میدان حسن آباد از جمله ساختمان بانک، ساختمان صرافی، انبار و سایر مغازه‌هایی که دیشب دچار آتش سوزی شدند بازدید و قرار شد سازمان آتش نشانی علت حادثه را در گزارشی به رئیس شورا ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشبختانه حادثه آتش سوزی دیشب میدان حسن آباد تلفات جانی نداشته و هفت ایستگاه آتش نشانی به همراه کارکنان شهردای مناطق 11 و 12 برای اطفای حریق در محل حادثه حاضر بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید هاشمی میدان حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مقامات آفریقای جنوبی اعلام کردند که در پی فروریختن یک ساختمان چند طبقه در حال ساخت در شهر «جورج» دست کم ۳ نفر کشته شدند.

این ساختمان در شهر ساحلی جورج در حدود ۲۵۰ مایلی شرق کیپ تاون فروریخته است.

شهرداری شهر جورج با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۵۱ نفر همچنان در زیر آوار گرفتار هستند.

رسانه‌های این کشور در این خصوص اعلام کردند که در حادثه مذکور تنها ۱۰ نفر نجات یافتند و نیز تعداد زخمی‌ها این حادثه هم «چندین تن» رسانه‌ای شده است.

کد خبر 6098904

دیگر خبرها

  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • سکانس‌هایی از فیلم نگهبان شب
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم