Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@04:55:57 GMT

پلیس امنیت اجتماعی تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۶۲۱

خرداد؛ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اعلام کرد: ناجا به دنبال راه اندازی پلیس امنیت اجتماعی و ارزشی است.
«سید علیرضا ادیانی» روز شنبه در نشستی خبری که در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: ابتدای سال پلیس برای اینکه بتواند به نیازها و امنیت اقتصادی مردم پاسخگو باشد پلیس اقتصادی در کشور را راه اندازی کرد که نشان دهنده انعطاف و مردمی شدن ناجا برای خدمت به مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس عقیدتی سیاسی ناجا با اعلام اینکه پلیس به دنبال راه اندازی پلیس امنیت اجتماعی و ارزشی در جامعه است، گفت: چون تهدیدات متنوع شده اند نیروی انتظامی نیز بر اساس وظیفه برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ارزشی را تشکیل خواهد داد.ادیانی با تاکید بر اینکه پلیس حافظ ارزش های جامعه است، گفت: از جمله این ارزش ها مسائله مهم حجاب محسوب می شود؛ ما با پدیده بی حجابی به خصوص سر برهندگی در ماشین برخورد می کنیم.وی اعلام کرد: تاکنون به ۳۰۰ هزار نفر در رابطه با بی حجابی پیامک داده ایم که ۱۵۰ هزار نفر در این راستا به پلیس مراجعه کرده و تعهد داده اند؛ این طرح که تحت عنوان «ناظر یک‌» اجرایی شده است مختص به کشف حجاب در خودرو می شود.رییس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه مردم از پلیس توقع دارند که امنیت اجتماعی را برقرار کند، افزود: براساس برآورد های ما زنان علاقمند به حجاب و چادر بسیار بیشتر از زنان بی حجاب در جامعه هستند.ادیانی عنوان کرد: اگر میکروبی وارد جامعه شود پلیس موظف است که بر اساس قانون با آن برخورد قاطع داشته باشد؛ خودرو حریم خصوصی نیست، کشف حجاب در خودرو جز اخلال در امنیت عمومی جامعه محسوب می شود.رییس عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب نیازمند تربیت روحی و روانی ماموران هستیم، گفت: پلیسی که در میدان مبارزه اقتصادی از نظر روحی و اعتقادی قوی نباشد می تواند تهدید شود.ادیانی همچنین به برگزاری مسابقات قرانی برای کارکنان ناجا و نیروهای مسلح اشاره و اعلام کرد: سی و دومین مسابقات قران کریم کارکنان نیروهای مسلح به میزبانی ناجا از یکم تا سوم مرداد ماه با حضور ۳۰۰ نفر از کارکنان در ۱۰ رشته در تهران برگزار خواهد شد.رییس عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: برای ارتقا سطح نخبگان قرآنی در سی و دومین دوره مسابقات اردو ارتقا علمی و سطح حفظ برای آنان برگزار می شود.ادیانی عنوان کرد: نیروی انتظامی در بخش قرآنی نیروهای مسلح بالاترین سطح را دارد و ۸۰ هزار نفر از کارکنان ناجا و خانواده های آنان حافظ قران هستند.وی همچنین اعلام کرد: دوره کوتاه مدتی تحت عنوان آشنایی با سبک زندگی در ناجا طراحی شده است که در آن بر بحث خانواده متمرکز شده ایم. این دوره چهار روزه است که در مشهد برگزار می شود.رییس عقیدتی سیاسی ناجا در پاسخ به سوالی در رابطه با وضعیت مرزبانی ناجا، گفت: ستادکل نیروهای مسلح به دنبال توجه به مرزبانی و تقویت جایگاه سازمانی آن است. برچسب ها: پلیس امنیت اجتماعی

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد

قرار است شورای امنیت طی روزهای آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گورهای جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روزهای آینده نشستی را پشت درهای بسته به درخواست الجزایر درباره گورهای جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

بر اساس گزارش الجزیره، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گورهای جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. 2 گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی