Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی در جمع خبرنگاران از سفر وزیر دادگستری به استان خبر داد و گفت: روز دوشنبه ۳۱ تیرماه سید علی رضا آوایی وزیر دادگستری در یک سفر دو روزه در ایلام حضور می‌یابد.

وی ادامه داد: وزیر دادگستری به عنوان وزیر معین در مناطق سیل زده استان در بدو ورود به ایلام از مناطق سیل زده استان بازدید به عمل خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی از دیگر برنامه‌های وزیر دادگستری در استان گفت و تصریح کرد: حضور درجلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان،جلسه کنوانسیون کودک و حضور در نشست تنظیم بازار و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های وزیر دادگستری در سفر دو روزه به استان ایلام است.

وی در ادامه گفت: در این سفر ضمن بازدید وزیر از مناطق سیل زده استان و بررسی مسائل و مشکلات آسیب دیدگان در جریان روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان قرارمی‌گیرند.

46

کد خبر 1282029

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت دادگستری سیل سیل لرستان استان ایلام نفتکش باشگاه استقلال ایران و انگلیس ایران و آمریکا انگلیس باشگاه پرسپولیس سپاه پاسداران سینمای ایران تنگه هرمز محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

کد خبر 6095788

دیگر خبرها

  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده استان ایلام
  • عظمت آب ورودی به تنگه زرانگوش در ایلام
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام