Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مراجع تقلید گفت: همه مسؤولان مشهد با کمک آستان مقدس باید بکوشند مظاهر فساد و فقر در مشهد به حداقل برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ایشان در این مدت کوتاه اظهار کرد: بحمدالله در شرایط کنونی آستان قدس علاوه بر قطب زیارتی تبدیل به یک قطب فرهنگی مهم شده که مورد توجه همه کسانی است که از خارج و داخل می‌آیند و از آن بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه البته نباید به وضع موجود قناعت کرد، باید در تقویت آن کوشید، افزود: ولی نباید از دو موضوع غفلت کرد و آن اینکه اگر با مظاهر فساد از جمله مساله بدحجابی و بی حجابی و همچنین مظاهر فقر حتی در حواشی مشهد بارزه نشود خاطره خوبی برای زوار محترم نخواهد داشت.

این مرجع تقلید تاکید کرد: باید مسؤولان شهر با کمک آستان قدس تا آنجا که ممکن است از مظاهر فساد و فقر بکاهند و آن ها را به حداقل برسانند تا زواری که از داخل و خارج می‌آیند با خاطره بسیار خوبی از اینجا بروند و ما توفیق آنها را در این زمینه از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان گفت: امیدواریم این قطب فرهنگی، روز به روز با همت شما تولیت محترم، درخشش بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد

بخش عمده‌ای از مطالبه عمومی مردم بندرعباس با عزم جدی که در دولت سیزدهم دیده می‌شود بالاخره قرار است بعد از سالها وعده و وعید نهایتا تا سال آینده به نتیجه برسد و بخش مهمی از فاضلاب شهر جمع‌آوری و مشکلات فعلی به حداقل برسد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080632 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)