Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، فاطمه نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد 30 تیرماه در جلسه مدیران و سرپرستان مدارس علمیه خواهران استان یزد با اشاره به آغاز فرایند پذيرش سال تحصیلی 99-98 مقطع عمومی (سطح دو) حوزه­‌های علمیه خواهران از 23 تیرماه، هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت امام رئوف، حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: پذیرش مقطع سطح دو در سال جاری تا 21 مردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در رابطه با ثبت‌نام بیان کرد: امکان ثبت‌نام برای داوطلبان از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز www.whc.ir و مراجعه حضوری به مدارس علمیه امکان پذیر است.

وی ادامه داد: از آن جا که حوزه‌های علمیه خواهران باید پاسخگوی داوطلبان پذیرش باشند، مدیران محترم تعطیلی مدارس را در این ایام به حداقل برسانند.

نظیر با اشاره به آزمون ورودی پذیرش بیان کرد: آزمون ورودی مقطع عمومی ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 7 شهریورماه سال جاری با حضور ثبت‌نام کنندگان در مدارس علمیه سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد مدارس علمیه حوزه علمیه خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم اقامه عزای امام جعفرصادق (ع) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی (ره) مشهد گفت: حوزه باید عالم به زمان خود و فرهنگ‌های رایج روزگارش باشد و از سیاست و سیاست مداران زمان با خبر و دنیای خودش را بشناسد و از آنچه که در غرب، مراکز نظامی، اماکن صنعتی و نظام بانکداری اطلاع جامع داشته باشد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی افزود: حوزه علمیه علاوه بر عالم بودن و نگهبانی از ارزش‌های دینی، و صیانت از عزت، شرف و استقلال ملت باید اهل عمل باشد، چرا که اگر از پیشرفته‌ترین فنون و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف دانش برخوردار باشد، اما اهل عمل نباشد در انجام رسالتش موفق نخواهد شد.

وی گفت: حوزه با مردم و در میان مردم باشد، چرا که اگر حوزه به عنوان علامه دهر روزگار خود شناخته شود، اما از مردم بریده و جدا باشد، دیگر نمی‌تواند نگهبان ایمان، عقیده، فرهنگ، اخلاق، ادب و حجاب و عفاف ملت باقی بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم پشتوانه حوزه‌های علمیه هستند، یکی از دلایل پایداری روحانیت را، حمایت ملت خواند و افزود: حوزه‌های علمیه با همه زهد، تقوا و دیانت بدون حمایت مردم اعتبار ندارند.

آیت الله حسینی خراسانی در ادامه  با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا و فقیهی از مکتب امام صادق (ع) توانست مراکز حساس اسرائیل را هدف قرار دهد و گنبد آهنین این رژیم منحوس را در هم کوبد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی