Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پاراالمپیک صبح امروز (دوشنبه) به ریاست مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

نصرالله سجادی پس از پایان این نشست اظهار داشت: کمیته ملی پاراالمپیک گزارش مشروحی از سهمیه هایی که تاکنون کسب شده و سطح آمادگی تیم ها ارائه داد و خوشبختانه می‌توان گفت تیم‌های جانبازان و معلولین ما در رشته های مختلفی که قرار است در المپیک توکیو شرکت کنند، وضعیت مطلوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ادامه داد: دستور بعدی جلسه در خصوص فعالیت‌های فرهنگی بود که قرار است پیش از آغاز مسابقات در شهرهای مختلف ایران و در زمان برگزاری رقابت ها در توکیو برگزار شود. بنا شد از نیمه دوم سال جاری و به طور ویژه از اوایل سال آینده هم در سطح جامعه و هم در اردوهای تیم‌های ملی این برنامه‌های خاص با همکاری سایر نهادها فرهنگی اجرا شود. کلیات برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌هایی که قرار است در زمان برگزاری رقابت‌ها با همکاری سفارت ایران در توکیو برگزار شود، امروز تصویب شد و در مورد جزئیات طی جلسات آتی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: در خصوص کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی جهانی ۲۰۱۹ قطر هم بحث‌هایی مطرح شد و تعداد سهمیه‌های ایران در این بازی‌ها مورد بررسی قرار گرفت. در فوتبال ساحلی، کاراته و صخره‌نوردی کسب سهمیه شده و در والیبال ساحلی و کشتی هم شانس بالایی برای اعزام خواهیم داشت. در بازی‌های ساحلی تعداد تیم‌های شرکت کننده، کشورها و زمان بازی‌ها کمتر است و شرایط خاصی دارد.

سجادی در پایان گفت: در مورد لباس کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ با کمیته طراحی مد و لباس هماهنگ هستیم و طبق آخرین گزارش آنها هم با چهل نفر از طراحان برتر کشور مشغول بررسی و طراحی هستند. امیدواریم حداکثر تا اواسط شهریور ماه سال جاری تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام شود. در خصوص شعار و اسم کاروان همچنین رنگ پیشنهادی گزارش اولیه توسط مسئول فرهنکی ارائه شد که پس از بررسی تصمیم گیری های نهایی در جلسات بعدی صورت می‌پذیرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ایران توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!