Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@08:03:30 GMT

گلوریا هاردی به سریال «سرباز» پیوست

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۵۹۷

گلوریا هاردی به سریال «سرباز» پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، تصویربرداری سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی همچنان ادامه دارد و به تازگی گلوریا هاردی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است.

گلوریا هاردی پیش از این با بازی در نقش آزاده در سریال «کیمیا» شناخته شد و سرباز دومین سریالی است که او در آن حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ایفاگر نقش لیلا در سریال «سرباز» است که این روزها به همراه الیکا عبدالرزاقی مقابل دوربین هستند.

آرش مجیدی، پدرام شریفی، کوروش تهامی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، افسانه کمالی، فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و… از بازیگران این مجموعه هستند.

«سرباز» عاشقانه ای حماسی است که در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود.

۵۷۲۴۳ کد خبر 1282385

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران نفتکش ایران و انگلیس ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایران و آمریکا انگلیس محمدعلی نجفی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • عکس| تیپ خاص سپیده خداوردی و الیکا عبدالرزاقی در چین
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند