Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل عمومی و رانندگان در استان کرمانشاه تشدید می‌شود. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی اظهار داشت: از توان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظارت‌های بین‌راهی ناوگان عمومی سفر استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و رانندگان با دقت بیشتری انجام می‌شود و کمیسیون‌های فوق‌العاده جهت رسیدگی به شکایت مسافران و تخلفات رخ داده اجرا شده است.

کرمی با بیان اینکه تمام شرایط برای انجام سفرهای تابستانی در استان فراهم شده است گفت: با بسیاری از تشکل‌های صنفی، شرکت‌های حمل و نقل و پایانه‌های شهرداری برای ارائه خدمات‌دهی مطلوب جهت سفرهای تابستانی امسال هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

کمیته‌های سه‌گانه حمل‌ونقل کالا، مسافر و ترانزیت در سازمان راهداری ایران راه‌اندازی شداستان قم نیازمند مسافرپذیر و مجتمع‌های گردشگری ارزان قیمت استشرکت‌های مسافربری 13 میلیارد تومان به شهرداری مشهد بدهکار هستند

وی گفت: جلسه‌ای با هدف به کارگیری حداکثر توان ناوگان عمومی حمل و نقل به منظور ارائه خدمات به مسافران و فراهم کردن شرایط پیش فروش حداکثری بلیت به‌ویژه به صورت غیرحضوری از طریق سایت‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای موبایلی، تلفنی و غیره باحضور صنفی بخش مسافر و شرکت‌های مسئول شبکه و نمایندگی‌های آن‌ها برگزار و هماهنگی لازم در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پایانه‌های شهرداری نقش مهمی در ارتقای کیفی سفرهای تابستانی دارند افزود: جلساتی با هدف ارتقا و آماده‌سازی فضاهای خدماتی پایانه‌ها با سازمان پایانه‌های شهرداری استان برگزار و مقرر شد نظارت بیشتری در زمینه نظافت و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در محل پایانه‌ها انجام شود. 

وی به برگزاری جلساتی در راستای تأمین آرامش، آسایش و رفاه مسافران با حضور مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و سایر دستگاه‌های خدمات بین‌راهی، ستاد اجرایی خدمات سفر و سایر ارگان‌های مسئول در سفرهای بین شهری در استان همچون پلیس، سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر و اورژانس برای همکاری مؤثر و فرابخش اشاره کرد.

انتهای پیام /  ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات