Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رئیس بسیج سازندگی سپاه قائم استان سمنان در تشریح فعالیت های این نهاد برای بلازسازی استان های سیل زده گفت : اولین ماموریت استان سمنان در استان سیل زده گلستان بود که با ماشین آلات سنگین برای ایجاد بند انحرافی در منطقه اقدام شد. سرهنگ جبار دوستمحمدی افزود: بسیجیان استان سمنان همچنین در شهرستان های گلوگاه و نوشهر  استان مازندران و و70 روستای تابعه این شهرستان ها برای بازسازی و لایروبی و توزیع کمک های مردم استان سمنان به سیل زدگان مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموریت بسیجیان استان سمنان در لرستان از چهاردهم فروردین آغاز شد گفت: در این مرحله لایروبی و مرمت قسمتی از پلدختر به استان سمنان واگذار شد و حدود 800 خانوار تحت پوشش معیشتی این استان بودند. به گفته دوستمحمدی ، بسیجیان استان سمنان با حضوری 10 روزه در لرستان با استفاده از 80 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و فعالیت روزانه حدود 700 نفر برای رفع مشکلات این استان سیل زده کمک کردند.
سرهنگ دوستمحمدی افزود : ماموریت بعدی استان سمنان در روستای 350 خانواری چم مهر پلدختر بود که 80 درصد روستا به علت سیل تخریب شده بود. وی گفت : با تلاش بسیجیان استان سمنان در مدت 45 روز و با استفاده از  70 دستگاه ماشین سبک و سنگین لایروبی روستا انجام شد.
رئیس بسیج سازندگی سپاه قائم استان سمنان تصریح کرد : بازسازی بخشی از لرستان به استان سمنان واگذار شده که در فاز اول مقرر شد 150 منزل برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد احداث شود که تاکنون بتن ریزی 20 منزل انجام و پیش بینی می شود تا شش ماه آینده تعهد احداث 147 واحد مسکونی با مشارکت استان سمنان اجرایی شود. سرهنگ دوستمحمدی افزود :  استان سمنان تاکنون هفت میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به استان لرستان کمک کرده و در ساخت و ساز هر واحد مسکونی هم مقرر شده استان سمنان حدود 30 میلیون تومان و در مجموع چهار و نیم میلیارد تومان مشارکت داشته باشد.
وی افزود : طرح همبستگی جهاد ملی در  کشور در حال اجرا است که مردم می توانند با مراجعه به سایت عمران بسیج کشور ، منازل مورد نظر برای کمک خود را انتخاب و هدایای خود را ارسال کنند . 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی ساخت و ساز سیل کمیته امداد مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در استان سمنان خنک تر می شود

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، با ادامه‌ی فعالیت سامانه بارشی و بارندگی و دمای هوا هم بین ۳ تا ۵ درجه کاهش می‌یابد. 

 بارندگی و وزش باد شدید بویژه در نواحی جنوبی، غربی و مرکزی پیش بینی می شود.

 در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی اعلام شده است واحتمال جاری شدن سیلاب و رواناب بویژه در مناطق جنوبی استان سمنان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • پیش بینی وزش باد شدید در استان سمنان
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • پیش بینی وزش باد شدید در سمنان
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • هوا در استان سمنان خنک تر می شود