Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، پس از حملات لفظی «دونالد ترامپ» علیه چهار زن رنگین‌پوست کنگره، یک افسر پلیس ایالت «لوئیزیانا» با انتشار مطلبی در فیسبوک، یکی از این زنان به نام «الکساندریا اوکاسیو-کورتز» را به مرگ تهدید کرد.

بنا به گزارش شبکه «ای بی سی نیوز»، «چارلز ریسپولی» در صفحه فیسبوک خود، کورتز، جوانترین نماینده دموکرات کنگره را یک «احمق بدطینت» خواند که «باید یک گلوله خرجش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اظهارات نژادپرستانه این افسر پلیس موجی از انتقادات کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک را به همراه داشت به طوریکه پایگاه اطلاع‌رسانی «nola.com»، تصویری از اظهارنظرات کاربران فیس‌بوک منتشر کرد و گزارش کرد که این پست توهین آمیز و صفحه فیسبوک این افسر پلیس آمریکایی به طور کلی حذف شده است.

به دنبال این انتقادات، «آرتور لاوسون» رئیس پلیس «گرتنا» روز گذشته (دوشنبه) از اخراج این افسر پلیس نژادپرست و یکی دیگر از افسران پلیس امریکایی که این پست فیسبوکی را لایک کرده بود، خبر داد.

آرتور لاوسون، اظهارات توهین‌آمیز این افسر پلیس امریکایی را «کاملاً غیرمسئولانه و غیرقابل تحمل» توصیف کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، یکشنبه هفته پیش، توهین به چهار زن نماینده کنگره را که اصالت‌هایی از کشورهای دیگر دارند، آغاز کرد.

وی در یک پیام توییتری نژادپرستانه در واکنش به انتقادات نمایندگان دموکرات کنگره از وضعیت اسفناک اردوگاه‌های مرزی آمریکا، از چهار زن کنگره که اصالت غیرآمریکایی دارند، خواست تا به کشورهایشان بازگردند و وضعیت نامناسب آن کشورها را اصلاح کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «چرا آنها مکان‌هایی که از آن آمده‌اند برنمی‌گردند و به ترمیم مکان‌های کاملاً از هم گسیخته و آلوده به جرم کمک نمی‌کنند. سپس برگردند و به ما نشان دهند چگونه این کار را باید انجام داد. این مکان‌ها به‌شدت به کمک شما نیاز دارند. شما نمی‌توانید به قدر کافی سریع بروید. مطمئن هستم نانسی پلوسی بسیار خوشحال خواهد شد که ترتیبات سفر مجانی شما را فراهم کند».

چند روز بعد از آن نیز، طرفداران ترامپ، شعارهای نژادپرستانه سردادند و از ترامپ خواستند تا «ایلهان عمر» یکی از نمایندگان زن رنگین‌پوست کنگره که هنگام کودکی به آمریکا مهاجرت کرده را به کشورش بازگرداند.

ترامپ از آن زمان، بدون توجه به موجی از انتقادات از اظهارات نژادپرستانه‌اش در داخل و خارج از آمریکا، بارها توهین‌های خود علیه چهار زن نماینده کنگره را تکرار کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند