Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:04:14 GMT

والورده: نمی دانم راکیتیچ در بارسا می ماند یا خیر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۵۱۲۷

والورده: نمی دانم راکیتیچ در بارسا می ماند یا خیر

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد دیدار دوستانه تیمش با چلسی صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز بارسلونا با نتیجه 1-2 مقابل چلسی در دیداری دوستانه مغلوب شد و ارنستو والورده در مورد این بازی و البته اولین نمایش آنتوان گریزمان در تیمش صحبت کرده است.

 

ارنستو والورده گفت: "گریزمان باید در بازی کردن در تیم بارسلونا عادت کند، اما می توانید ببینید که وقتی گریزمان صاحب توپ می شود بازیکن بسیار خطرناکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال گریزمان به بارسلونا خبر بدی به رقبا است و ما از او انتظار زیادی داریم، اما امروز تازه اولین بازی گریزمان بود.

 

 

دیدار با چلسی یک بازی پرفشار بود و ما هر دو نیمه را خیلی خوب شروع کردیم اما بعد از دقایقی به دلیل خستگی مشکلاتی برای بارسا ایجاد شد. اما در کل این دیدار آزمایش خوبی برای سنجش پیشرفت بازیکنان جوان بود. ریکی پایگ بازیکنی بسیار پر جنب و جوش بوده که می تواند ثبات تیم های رقیب را از بین ببرد و من از او می خواهم سعی کند در زمین حریف خطرناک تر ظاهر شود.

 

آینده ایوان راکیتیچ؟ وی بازیکن مهمی برای بارسلونا است، اما من نمی دانم که آیا او در فصل بعد در ترکیب ما حضور خواهد داشت یا خیر، بازیکنان جدیدی به تیم اضافه می شوند و راکیتیچ باید مانند هر سال جایگاه خود را در ترکیب به دست آورد."

ارنستو والورده (سرمربی) آنتون گریزمان بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیتو ویلانوا، سرمربی بارسلونا در سال 2014 ‏درگذشت و دنیای فوتبال را سوگوار کرد. ‏

تیتو ویلانوا در روزهای درخشش لیونل مسی در بارسا سرمربی او بود. ‏این سرمربی اسپانیا با مسی در فصل 13-2012 قهرمانی تاریخی‌ای در ‏لالیگا به دست آورد. بارسای ویلانوا برای اولین بار با کسب 100 امتیاز ‏قهرمان اسپانیا شد و این رکورد را به نام خود ثبت کرد. ‏

اما در سال 2013 کمی بعد از آن قهرمانی تاریخی مشخص شد که ‏ویلانوا به سرطان غدد لنفاوری مبتلا است و او یک سال بعد از دنیا ‏رفت. ‏

تاثیری که ویلانوا بر بارسلونا و لیونل مسی گذاشته هرگز فراموش ‏نمی‌شود. رسانه‌های نزدیک به بارسا می‌گویند ویلانوا نقش مهمی در ‏ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در بلوگرانا داشته است. در سال ‌‏2019 حتی مارکا در گزارشی اعلام کرد ویلانوا در آخرین روزهای حضور ‏در بارسا مسی را متقاعد کرده بود که حتی به فکر ترک کردن بارسلونا ‏نباشد چرا که می‌تواند با پیراهن این تیم به اسطوره‌‌ای تاریخی تبدیل ‏شود. ‏

لیونل مسی که این روزها در اینترمیامی بازی می‌کند دهمین سالگرد ‏درگذشت سرمربی سابقش را فراموش نکرد و با انتشار یک استوری در ‏اینستاگرام نوشت: "10 سال گذشت، ما فراموشت نخواهیم کرد تیتو". ‏

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا