Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@20:44:44 GMT

جاده چالوس ۴ مرداد یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۹۳۷۱

جاده چالوس ۴ مرداد یک طرفه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲ مردادماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مردادماه ادامه دارد گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۴ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۵ مردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۶ روز جمعه ۴ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۵ مردادماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲ مردادماه و ازساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ مردادماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رییس پلیس راه مازندران جاده چالوس ۴ مرداد یک طرفه جاده چالوس ۴ مرداد یک طرفه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای عملیات نصب توری در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به همین منظور تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری روی سنگ مسدود خواهد بود.

وی افزود: این امر با هدف جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده کرج_چالوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: به علت ادامه عملیات نصب توری روی سنگ، محور کرج_چالوس از کیلومتر یک تا شش (محدوده کندر) از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.

زندی‌فر عنوان کرد: تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 748673

دیگر خبرها

  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • چالوس دوبار لرزید
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت