Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:59:03 GMT

خرید بیش از ۴۳۵ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۰۷۰۸

خرید بیش از ۴۳۵ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی

ماشاالله ارویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تاکنون ۴۳۵ هزار و ۷۹۸ تن گندم از کشاورزان استان کرمانشاه خریداری شده است.

وی از پرداخت ۴۴۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومانی مطالبات کشاورزان خبر داد و افزود: این میزان معادل ۶۱ درصد مجموع مطالبات کشاورزان بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری به پایان رسیده است، افزود: همچنان تا پایان شهریورماه خرید گندم در مناطق معتدل و سردسیری استان کرمانشاه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: خرید تضمینی گندم توسط ۸۰ مرکز تحت نظر ناظران شرکت غله و بازرگانی و عاملین تشخیص و ذیحسابان سازمان جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان خرید کلزا را ۱۵ هزار و ۷۰۲ تن بوده است، بیان داشت: تا کنون ۳۸ میلیارد و ۸۶۹ میلیون تومان از مطالبات کشاورزان کلزا کار معادل ۷۵ درصد مجموع مطالبات آنها پرداخت شده است.

ارویسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خرید کلزا در ۱۹ مرکز در اقصی نقاط استان کرمانشاه انجام می‌شود.

کد خبر 4675131

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید گندم کشاورزان برداشت کلزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است

استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

محمدطیب صحرایی در حاشیه شورای اداری استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح نور در استان اظهار کرد: جامعه اسلامی ما به ویژه هم استانی‌های کرمانشاهی معروف به فضائل خوب انسانی و اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که در این ایام می‌بینیم، نشانه یک جامعه خوب و با نشاط است که این نشاط و شادابی خودش را نشان می‌دهد، بر همین اساس آنچه پیش رو داریم یک برنامه مطلوب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

صحرایی گفت: موردی که این ایام در حال مطرح شدن است، مطلب جدیدی نیست بلکه قسمتی از زندگی اخلاق محور ما بوده و در آینده نیز خواهد بود و بر همین اساس در حال مرور موضوعات هستیم تا برنامه‌ریزی انجام شود که چه کاری انجام دهیم تا خود و فرزندانمان در محیطی سالم‌تر و شاداب‌تر زندگی کنیم و موضوع جدیدی پیش نیامده است.

کد خبر 747661

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو