Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:08:06 GMT

شورای مهارت در گناوه عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۴۳۱۸

شورای مهارت در گناوه عملیاتی شد

فرماندار گناوه روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید این شهرستان گفت: باتوجه به تشکیل شورای مهارت شهرستان که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و اهمیت کسب مهارت و آموزش‌های

فنی حرفه‌ای برای اشتغال و سرمایه گذاری، از این فرصت بدست آمده در تقویت و توجه و حمایت از آموزشگاه‌های علمی مهارت آموزی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی پاک نژاد اظهار داشت: شورای مهارت با توجه به ظرفیت‌های شهرستان گناوه مشاغل جدید و نوپا را شناسایی و نیازسنجی کند تا با برنامه ریزی منسجم در راستای توسعه و اشتغال زایی منطقه گام های بیشتری برداشته شود.

وی گفت: امیدواریم شورای مهارت شهرستان به کارگروه‌های سه گانه اشتغال، رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی کمک های شایانی کند.

پاک نژاد از شهرداری و شورای اسلامی بندر ریگ در تشکیل شورای سرمایه گذاری تقدیر کرد و افزود: شهرداری‌های گناوه و ریگ در امر سرمایه گذاری با جذب سرمایه گذار توانمند مجدانه تلاش تا روند پیشرفت و ترقی مناطق خود شتاب بیشتری بگیرد.

وی یادآور شد: شورای سرمایه گذاری شهرداری بندر گناوه به زودی مشخص و شروع بکار کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه جز ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفته و تسهیلات و مزایای متعددی برای این مناطق در نظر گرفته شده نشست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان بیشتر با توجه به این

امر برنامه ریزی شود تا بتوان از این فرصت و ظرفیت نهایت بهره را برد.

فرماندار گناوه گفت: بازدید از طرح‌های پرواربندی دام و پرورش بلدرچین در دستور کار کارگروه فنی اشتغال و سرمایه گذاری باشد.

در این نشست مصوبه های جلسه قبل و مسایل و مشکلات برخی از طرح‌های اشتغال زایی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنان اتخاذ شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/‏‬ ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه مهارت اموزی کارگروه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران: گفت: در پی اعلام حادثه غرق شدگی در آب بندان شهرستان سیمرغ شب گذشته (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان ، سه گروه عملیاتی و متشکل از ۸ نیروی عملیاتی بکارگیری شدند.

غلامعلی فخاری افزود: در این عملیات با اعزام گروه امدادی از شهرستان های سیمرغ و قائمشهر به محل مورد نظر با همکاری آتش نشانی، نیروی انتظامی،نیروهای امدادی و عملیاتی پس از حدود ۷ ساعت جستجو موفق به پیدا کردن جسد مرد ۵۵ ساله در آب بندان لاله زار شهرستان سیمرغ  شدند.      فخاری اظهار داشت ؛ جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.  

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان