Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون جدیدی که به تصویب رسیده ربح مرکب کنار گذاشته شده است گفت: تقریبا نیمی از واحدهای صنعتی به علت مسائل بانکی از کار افتاده‌ شده‌اند. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در همایش روز صنعت و معدن که با حضور فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت در محل اتاق بارزگانی کرمان برگزار شد با اشاره به قانون جدیدی که راستای حمایت از تولیدکنندگان در کشور به تصویت رسید اظهار داشت:‌ در قانون جدیدی که به تصویب رسیده ربح مرکب کنار گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر یک فعال اقتصادی در باز پرداخت وام‌های بانکی خود با مشکل برخورد کند نحوه‌ برخورد نظام بانکی با وی چگونه باید باشد بسیار اهمیت دارد گفت: چندین ماه بر روی سود فعالیت‌های اقتصادی کار شد که چگونه باشند تا طبق موازین شرعی اعمال شود.

جزئیات جلسه همتی با مجلسی‌ها/ تغییر سود بانکی منتفی استنماینده مردم سیرجان: سود بانکی زیاد مانع رونق تولید استتصمیم افزایش نرخ سود بانکی در سال 96 اشتباه بود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تقریبا نیمی از واحدهای صنعتی به علت مسائل بانکی از کار افتاده‌اند عنوان کرد: بخشی از این مشکلات مربوط به مالیات ارزش افزوده است که در حال بررسی آن هستیم.

وی با بیان اینکه پایانه‌های فروشگاهی به سمت سامانه محور پیش رفته و از ممیز محوری فاصله خواهند گرفت افزود: از طریق سامانه مالیات آنها محاسبه خواهدشد و خلاف قانون است که مجموعه دولت بیش از چیزی که در بودجه سال 98 آمده است مالیات اخذ کند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه جلسات متعددی برای بهبود وضعیت صادرات و حل مشکلات آنها در کرمان و تهران گذاشته‌ایم گفت: تلاش شده تا ارز ناشی از صادرات به کشور برگردد.

وی با بیان اینکه ایران در حال ثبات و پایداری است و تحریم‌های آمریکا نتوانسته است طبق نظر خودشان ایران را زمین‌گیر کند عنوان کرد: امروز به شرایطی رسیده‌ایم که نماینده عربستان در سازمان ملل اظهار می‌کند که خواستار ارتباط با ایران هستیم و رویکردهای گذشته خود را تغییر خواهیم داد و همه این‌ها به علت اقتدار ایران در منظقه است.

انتهای پیام/ ع

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد