Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@02:14:54 GMT

دوره آموزشی تربیت مبلغ نظام جامع خانواده برگزار شد 

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۵۱۶۲

دوره آموزشی تربیت مبلغ نظام جامع خانواده برگزار شد 

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز خبر حوزه، دوره آموزشی تربیت مبلغ نظام جامع خانواده پیش از ظهر امروز، پنجشنبه سوم مردادماه 1398 با حضور آیت‌الله سید منذر حکیم استاد درس خارج فقه حوزه علمیه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.   در این نشست معصومه ظهیری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران، ماندانا جلالی، مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌‌های علمیه خواهران و جمعی از طلاب سطح سه و چهار حوزه‌های علمیه خواهران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ابتدای این نشست معصومه ظهیری به سخنرانی پرداخت و گفت: برای بحث پیرامون وضعیت خانواده باید مسائلی نظیر شرایط ویژه جامعه جهانی، اهمیت مسئله خانواده و هجمه‌ بسیاری که امروزه نه ‌تنها در ایران بلکه در جهان اسلام به این نهاد صورت گرفته را مدنظر قرار داده و بررسی کرد.   وی با اشاره به این که امروزه در ادیان دیگر شاهد بازگشت به مسئله خانواده‌محوری و پاکی نسل هستیم و یهود به این مسئله توجه ویژه‌ای دارد، افزود: ولی متأسفانه در ایران اسلامی علاوه بر بالا رفتن سن ازدواج که مشکل جدی در عرصه خانواده ایجاد کرده است، دشمنان نیز هجمه سنگینی برای حیازدایی و ناپاکی در ایران و جامعه اسلامی وارد می کنند.   معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای در عرصه مطالعات زن و خانواده و در راستای خانواده‌محوری و توجه ویژه به این نهاد را ضروری عنوان کرد.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم تربیت مبلغ خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه(ع) به دوره غیبت
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم