Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@05:09:01 GMT

مشهد؛ تصادف اتوبوس با خاور با 36 مصدوم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۱۱۴۳

مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد گفت: تصادف اتوبوس با خاور در محور نیشابور به‌مشهد 36 مصدوم بر جای گذاشت.

به‌گزارش فارس از مشهد به‌نقل از روابط عمومی حوادث فوریت‌های پزشکی مشهد، محمدعلیشاهی گفت: ساعت ۳:۰۵ امروز صبح طی تماسی با اورژانس ۱۱۵ مشهد، تصادف اتوبوس با خاور در جاده نیشابور به‌مشهد نرسیده به‌بینالود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد ادامه داد: به‌واسطه این تماس به‌سرعت سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس توسط مرکز ارتباطات فرمانده عملیات به‌محل اعزام و با توجه به‌نوع حادثه به‌پلیس راه و پلیس نیروی انتظامی و هلال احمر نیز اطلاع رسانی شد.

وی بیان کرد: همکاران اورژانس۱۱۵ مشهد با انجام تریاژ سریع، اقدامات اولیه را در صحنه حادثه به‌مصدومین ارائه کردند که از مجموع ۳۶ مصدوم اتوبوس که تعدادی نیز از اتباع خارجی بودند ۲۳ نفر را به‌بیمارستان انتقال دادند و ۱۳ نفر دیگر در محل، درمان سرپایی شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشهد تصادف نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله