Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: ایران اسلامی امروز به برکت نظام اسلامی، رهبری ولایت‌فقیه و اتحاد و انسجام مردم و مسئولان، در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت آمریکا روبه‌زوال و افول است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «الله نور کریمی تبار» ظهر امروز(4 مرداد) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، بابیان اینکه توقیف کشتی انگلیس و سرنگونی پهپاد آمریکا، نشان‌دهنده عجز و ناتوانی این دو کشور در برابر اقتدار ایران اسلامی، اظهار کرد: این دو رویداد مهم آغاز صیانت از جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه کشورهای نظام سلطه و به‌ویژه آمریکا و انگلیس از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی فروگذار نکرده‌اند، ابراز کرد: ملت ایران هیچ‌گاه خباثت‌های رژیم آمریکا علیه کشورمان را فراموش نمی‌کند.

 

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان همچون خاری در چشمان دشمنان و نظام استکبار جهانی شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به برکت نظام اسلامی، رهبری ولایت‌فقیه و اتحاد و انسجام مردم و مسئولان، در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت آمریکا روبه‌زوال و افول است.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی، هیچ‌گاه تسلیم آمریکا نمی‌شود، یادآور شد: با همه تحریم‌های سنگین علیه ملت ایران، دشمنان نظام اسلامی فهمیدند که نمی‌توانند برعلیه این نظام اسلامی کاری کنند و این به برکت تبعیت از رهبری، وحدت مردم و مسئولان و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و تداوم راه و خون شهداست.

 

وی، با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس و دفاع تمام‌قد مردم در برابر تجاوز دشمن، اظهار کرد: رژیم بعث عراق با حمایت آمریکا و متحدانش با وارد شدن جنگ با ایران، فکر می‌کرد که می‌تواند بر حکومت نوپای جمهوری اسلامی تسلط پیدا کند و بر این اساس با تجاوز به کشور و ورود به استان‌های غرب و جنوب کشور، درصدد فتح ایران بود اما با مقاومت ملت ایران اسلامی، از کشور رانده شدند.

 

امام‌جمعه ایلام، در ادامه ابراز کرد: استان ایلام در ۸ سال دفاع مقدس از محورهای مختلف موردتهاجم قرار گرفت، این استان در آن شرایط با اوج مظلومیت و شجاعت در سنگرها به دفاع از خاک میهن پرداختند و این امر مهم سند افتخار مردم ایلام است.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، گفت: دشمن بعث با کمک آمریکا و دیگر کشورهای غربی در 8 سال جنگ تحمیلی سعی داشت کشور را یک‌هفته‌ای تصرف کند، اما طی 8 سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب خاک از کشورمان را نتوانست تصرف کند و مردم ایلام رشادت‌های فراوانی در مقاطع مختلف ازجمله تنگ کوشک ایوان از خود نشان دادند که از حضور دشمن در مناطق دیگر کشور جلوگیری کنند.

 

وی، در ادامه بابیان اینکه آمریکا و اروپا تحت هیچ شرایطی برای مردم ایران قابل‌اعتماد نیستند، افزود: رئیس‌جمهور آمریکا با خارج شدن از قرارداد برجام، اعتبار جهانی خود را از دست داد و این موضوع سبب بی‌اعتمادی عمومی به این کشور و متحدانش شده است.

 

امام‌جمعه ایلام، در ادامه با اشاره به‌ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف به‌عنوان یک ارزش والای اسلامی نقش مهمی در تقویت بنیان خانواده دارد و هر آنچه موجب تحکیم پیوند خانوادگی و سبب صمیمیت رابطه زوجین شود، برای کانون خانوادگی مفید است.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با تأکید بر اینکه پاکی و احترام به عفت و پاک‌دامنی نیاز جامعه است، گفت: حجاب بیانگر آن است که حضور زن را در جامعه ارزشمند و تأثیرگذار و سازنده و عملی شایسته نزد خدای متعال است و باید در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بیش از گذشته تلاش کرد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، بابیان اینکه استان ایلام در راستای توسعه و پیشرفت و رفع عقب‌ماندگی‌های گذشته نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد اشتغال است، ابراز کرد: حضور سرمایه‌گذار در استان زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند، ازاین‌رو در جهت برطرف کردن بیکاری باید از طرح‌های اشتغال‌زایی استقبال کرد.

 

امام‌جمعه ایلام، با اشاره به نقش و اهمیت نماز جمعه در جامعه اسلامی و ایجاد وحدت و مودت در بین امت اسلامی، خاطرنشان کرد: یک‌ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1358 اولین نماز جمعه کشور با امامت آیت‌الله طالقانی برگزار شد و امروز شاهد خیروبرکت تریبون های نماز جمعه در سراسر کشور هستیم.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: نماز جمعه میعادگاه مؤمنان و زمینه‌ساز اتحاد و انسجام مردم و پیوند مردم و مسئولان است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نماز جمعه زمینه‌ساز انتقال مشکلات مردم به مسئولان است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اوقات فراغت اردبیل قم شیراز بیرجند خراسان رضوی مناطق سیل زده عجز آمریکا ایران اسلامی ملت حجاب و عفاف نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برخلاف کمبود امکانات رسانه‌ای و فناوری توانستند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

وی افزود: عملیات وعده صادق و شکست همینه رژیم صهیونیستی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیش از گذشته اثبات شد.

امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان ادامه داد: ملت پاکستان از انجام عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و آیت الله رئیسی در وقت مناسب و در راستای تقویت همکاری‌ها به این کشور سفر کرد.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند و باید از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار باشند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار در زمان انحرافات دینی مانند چراغی روشن جامعه را هدایت کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر نیز گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

حجت الاسلام میرصادقی جامعه کارگری را وفادار به انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کارگران هزاران شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند.


.

کد خبر 6089091

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی