Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:59:01 GMT

مارک والبرگ با «شاه آرتور» همراه می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۳۲۵۶

مارک والبرگ با «شاه آرتور» همراه می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک والبرگ در فیلمی به نام «شاه آرتور» برای کمپانی پارامونت ایفای نقش می‌کند.

این پروژه بر اساس کتاب «آرتور: سگی که برای پیدا کردن خانه از جنگ می‌گذرد» ساخته می‌شود. این کتاب در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و نویسنده آن میکائیل لیندنورد سوئدی است که داستان ماجراجویی خودش را نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیندنورد یک سگ زخمی را که از مسیر منحرف شده بود، در یکی از مسابقات خود در جنگل‌های اکوادور پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد که او را با خود به سوئد ببرد. مارک والبرگ نقش لندنورد را بازی خواهد کرد و تهیه کننده اجرایی این پروژه نیز خواهد بود. هنوز کارگردانی برای این پروژه انتخاب نشده است. مایکل برندت، نویسنده فیلم سینمایی «۳:۱۰ دقیقه به یوما» و «تحت تعقیب» این فیلمنامه را نوشته همچنین مارک کانتون و تاکر تولی نیز از تهیه کنندگاه این فیلم هستند.

مارک والبرگ، پیش از این در دو فیلم سینمایی از کمپانی پارامونت به نام «خانه پدری» که اولین نسخه آن ۲۴۲ و دومین نسخه ۱۸۰ میلیون فروش داشته، بازی کرده است. فیلم «تبدیل شوندگان» نیز همکاری دیگر این بازیگر با پارامونت است. او در فیلم سینمایی «خانواده فوری» نیز در سال ۲۰۱۸ به همراه رز بایرن ایفای نقش کرده که ۱۲۰ میلیون دلار فروش داشته است.

والبرگ در فیلم سینمایی جدید راز آلود پیتر برگ به نام «سرزمین شگفتی»، محصول کمپانی نتفلیکس هم بازی می‌کند و به تازگی نیز ساخت فیلم درام مستقل او به نام «جوبل خوب» به پایان رسیده است.

منبع: هالیوودریپورتر/ ۲۷ ژوئیه

۵۷۲۴۵

کد خبر 1283867

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود بازیگران سینمای جهان باشگاه پرسپولیس رقابت انتخاباتی ایران و آمریکا انگلیس گابریل کالدرون باشگاه استقلال شورای شهر تهران بوریس جانسون دونالد ترامپ شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» مورد استقبال مخاطبان، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی قرار گرفت و توانست عنوان پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه را در میان 10 بسته اکران شده در هنر و تجربه را از آن خود کند. 

بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» که شامل ۵ فیلم کوتاه «مورس» ساخته روناک جعفری، «اسپاسم» ساخته صحرا اسدالهی، «نفس نکش» ساخته میلاد نسیم سبحان، «رویای نیمه‌جان» ساخته آرمین اعتمادی و «گوشت تلخ» ساخته فرید حاجی است.

در گروه سینمایی هنر و تجربه (از سال 98 تاکنون) بسته 5 فیلم کوتاه «یلدای کوتاه»، بسته 6 فیلم کوتاه «108 دقیقه در یک قرن»، بسته 6 فیلم کوتاه «بازگشت کوتاه»، بسته 5 فیلم کوتاه «وضعیت قرمز»، بسته 5 فیلم کوتاه «پنجِ گان کوتاه»، بسته 5 فیلم کوتاه «یک سانس؛ چند رویا»، بسته 5 فیلم کوتاه «ژانر وحشت» و بسته 6 فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» پیش از این اکران شده بود. 

گروه سینمایی هنر و تجربه به پیشنهاد و استقبال فیلمسازان جوان حوزه فیلم کوتاه از سال گذشته تاکنون اکران 21 فیلم کوتاه را در کارنامه خود ثبت کرده است. 

بلیت‌فروشی بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» در سامانه‌های بلیت‌فروشی سینماتیکت، ایران تیک، آی تیکت و گیشه هفت همچنان ادامه دارد

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری