Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:37:16 GMT

جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان میامی خروجی ندارد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۴۳۴۲

جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان میامی خروجی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری صبح یکشنبه در نشست شورای ستاد ساماندهی امور جوانان میامی با بی اثر خواندن نشست‌هایی که در آنها صرفاً چند آمار ارائه شده و در نهایت تمام می‌شوند، ابراز کرد: جلسات باید خروجی داشته باشد اما متأسفانه شاهد هستیم که حتی یک صورتجلسه هم از نشست‌هایی این چنینی تهیه نمی‌شود که مدیران بتوانند مصوبات آن را پیگیری یا عملی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جوان ما امروز به واقع مظلوم است، افزود: آنچه امروز شایسته جوانان است به واقع در این نشست‌ها ادا نمی‌شود، جوانی که می‌بایست راجع به خودش، شغلش، اوقات فراغتش، ازدواجش و … برنامه داشته باشیم امروز آنقدر مظلوم واقع شده که نشست ساماندهی امور جوانان ما نیز با ارائه برخی آمارها و بدون خروجی به اتمام می‌رسد.

فرماندار میامی با بیان اینکه نیاز امروز جوان ما، جلسات با برنامه و پربار است، گفت: اینکه فلان پروژه عمرانی باقی مانده یا زباله‌های فلان محله میامی جمع آوری نمی‌شوند چه ارتباطی با جوانان دارد که در چنین نشست‌هایی مطرح می‌شوند؟ آیا به واقع جای طرح این مسائل در شورای ساماندهی امور جوانان است؟

ملایری با بیان اینکه در صورتجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان چه در استان و چه در میامی هیچ چیز واضحی وجود ندارد و صرفاً یک کاغذ برای امضا است، افزود: روز گذشته در استانداری جلسه ساماندهی امور جوانان در حالی برگزار شد که اگر چند جوان در انتهای جلسه حضور نداشتند به کل ماهیت جلسه زیر سوال می‌رفت چرا که هیچ جوانی در آن حضور نمی‌داشت لذا باید از جوانان دعوت کرد تا بیایند و درباره مسائلشان صحبت کنند.

وی افزود: ورزش و جوانان می‌بایست ان جی اوهای فعال اجتماعی به خصوص در حوزه جوانان را دعوت کند تا به مسائل و معضلات حوزه جوانان پرداخته شود، از سوی دیگر می‌بایست برای جوانان برنامه داشته باشیم، امروز جوانان ما مظلوم هستند و چون مطالبه‌گری نمی‌کنند ما نباید فکر کنیم که مشکل ندارند، امروز مشکل جوانان ما از اشتغال، مسکن و ازدواج و … رنج آور است لذا باید خروجی جلسات موضوعات کارشناسی باشد.

فرماندار میامی درباره وضعیت اسفبار محله عمارت این شهر نیز بیان کرد: این محله وضعیتی نابسامان دارد در حالی که هیچ رسیدگی به آن نمی‌شود و وضعیت آن از بسیاری روستاهای دور افتاده میامی نیز بدتر است، امروز به واقع شرایط زندگی در این محل وجود ندارد و برخی معضلات اجتماعی آنجا وجود دارد لذا ابتدا باید برای خروج افراد ساکن در آن منطقه برنامه داشت و سپس به فکر آموزش، برنامه‌ریزی فرهنگی و … برای آنان داشت.

کد خبر 4678150

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری میامی ستاد ساماندهی امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا