Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مجمع انتخابات رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی به ریاست مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این مراسم عنوان کرد: کسانی که در هیات ورزشی فعال هستند و فقط علاقه آنها را نگهداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توسعه رشته بوکس نیاز به فرهنگ سازی بیشتری دارد افزود: رسانه ها نقش موثری در توسعه فرهنگ ورزش استان و کشور دارد.

سرپرست با تاکید براینکه هیئت بوکس براساس برنامه و مدل استانی پیش رود ادامه داد: توزیع اعتبارات سال 98 و 99 حتما باید با برنامه باشد. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با ابراز رضایت از انتخاب رئیس هیات بوکس استان خاطرنشان کرد: پوست اندازی نسلی در بعضی از هیات ورزشی استان می تواند به توسعه ورزش کمک کند و باید از تمام ظرفیت های پیشکسوتان، مربیان، داوران استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

سرپرست با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین نقش در اجرای برنامه ها دارد تصریح کرد: کارگروهی و مشارکتی تنها را توسعه و سیستمی عمل کردن می تواند در اجرایی کردن برنامه موثر باشد. وی توزیع متوازن اعتبارات به شهرستان ها و هیات بوکس شهرستانی را خط قرمز اداره کل دانست و تاکید کرد: انتظار مدال نداریم اما باید هیات بوکس استان به المپیاد کشوری حضور پیدا کنند.

  وی تاکید کرد: برای کارهای مقدماتی ورزش همه زیرساخت ها را فراهم کردیم و مدل خراسان جنوبی در وزرات ورزش اجرایی خواهد شد.

 

بخشی از برنامه های رئیس هیات بوکس استان

محمد علی قربانی سرپرست هیات بوکس خراسان جنوبی گفت: توسعه رشته بوکس به کلیه شهرستان های تابعه، شرکت دو داور در المپیادهای کشور، تمرین در فضای باز را بخشی از برنامه های کوتاه مدت هیئت بوکس اعلام کرد. وی با اشاره به اینکه بالغ بر 400 نفر در هیئت بوکس بیمه شده هستند افزود: تا 4 سال آینده باید بیمه شده رشته بوکس به 2 هزار نفر برسد. قربانی با بیان اینکه حضور در المپیادهای کشوری و برگزاری لیگ های استانی بخشی دیگر از برنامه های ما است عنوان کرد: پیش نیاز هر لیگ نیازمند رینگ است.

مقررشد مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی 40 میلیون تومان به ساخت 3 رینگ بوکس برای شهرستان ها و تعمیرات الباقی رینگ ها اختصاص داد. نماینده آموزش و پرورش استان هم نیز اعلام آمادگی کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات بوکس پوست خراسان جنوبی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی، گفت: موافقت قطعی ایجاد دو دانشکده و دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدجواد اکبری‌مطلق امروز در مراسم گرامیداشت مقام معلم که توسط دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، خطاب به دانشجو معلمان این دانشگاه، اظهار داشت: با ورود شما به دانشگاه فرهنگیان خداوند با شما ماموریت داده است که در دوران تحصیل بیاموزید تا بعد از آن بتوانید آموخته‌های خود را به دیگران یاد بدهید.

به گفته وی از این به بعد هر ماه یک میلیون تومان به خالصی دریافتی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان افزوده شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: یکشنبه آینده هم اولین جلسه مجازی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با دانشگاه فرهنگیان استان برای بررسی مشکلات این دانشگاه برگزار می‌شود و موافقت قطعی ایجاد دو دانشکده و دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گرفته شده است.

 رئیس پردیس امام سجاد دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها، معلم و استاد از جایگاه اجتماعی والای برخوردار است.

عصمت میری بیان کرد: دانشجو معلمان از توانایی‌های مهارتی و تخصصی برای آموزش به فرزندان این آب و خاک برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام اسدالهی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه مکان فکر و اندیشه است گفت: افتخار می‌کنیم که روز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده چون شهید مطهری با تمام وجود معلمی کرد و استاد اندیشه و فکر بود و کتاب‌های استاد مطهری برای دوست و دشمن قابل استفاده است.

مسئول موسسه بینش مطهر نیز در این مراسم گفت: پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانش‌آموزان با بهره‌گیری از کتاب‌های شهید مطهری امکانپذیر می‌شود.

سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: بودجه آموزش و پرورش حدود 237 هزار میلیارد خدمات است که 99.1 درصد آن صرف پرداخت حقوق پرسنل آموزش و پرورش می‌شود.

به گفته وی از 237 هزار میلیارد تومان  وزارت آموزش و پرورش هر سال حدود 15 میلیون تومان در دانشگاه‌های دولتی برای یک دانشجو در طول سال تحصیلی هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در سیستم آموزش و پرورش همه از وضعیت موجود ناراضی هستند اما با این وجود همه مشکلات باید کاری بکنیم که حداقل یک قدم به جلو پیشرفت کنیم.

مسئول موسسه بینش مطهر بیان کرد: پیشنهاد می‌شود برای حل مشکل دانشگاه فرهنگیان از بین دانشجویان فوق لیسانس با بورسیه کردن، معلم برای آموزش و پرورش گرفته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی از درس‌های مورد نظر در شرایط فعلی هیچ ضرورتی ندارند، افزود: با وجود همه این مشکلات معلمان  باید همیشه در حال مطالعه و افزایش فکر و اندیشه خود باشند.

هاشمی گلپایگانی خاطرنشان کرد: در اسلام به جای آزادی عقیده، آزادی اندیشه وجود دارد بنابراین شما که در آینده مسئولیت تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده خواهید گرفت، باید حداقل کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه کنید.

به گفته وی پاسخگویی به بسیاری از سوالات روز را با مطالعه کتاب‌های شهید مطهری می‌توان انجام داد تا از این طریق نسل تشنه فعلی را سیراب کنیم.

در ادامه این مراسم از تعدادی از دانشجو معلمان برتر جشنواره‌های کشوری، اساتید و مسئولان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم