Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از صدور حکم جزای نقدی و ضبط اسلحه و مهمات برای متخلفان شکار و صید در این شهرستان به نفع دولت خبر داد.

حسین خادمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در کاشان، اظهار کرد: متخلفان شکار و صید که اقدام به نگهداری و حمل دو قبضه سلاح بدون مجوز در منطقه حفاظت شده قمصر –برزک کرده بودند، پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سلاح اول از نوع گرم سبک نیمه خودکار برنو و دومی سلاح شکاری پنج تیر بود که قاضی پرونده، تخلف شکارچیان را با توجه به حمل سلاح به صورت غیر مجاز و دفاع بلاوجه متهمان و سایر قرائن،  تخلف انتسابی آنها را محرز دانست.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان، تصریح کرد: متخلفان بنا به رای دادگاه به استناد قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، محکوم به پرداخت بیست میلیون ریال جزای نقدی بابت سلاح شکاری و پرداخت هشت میلیون ریال جزای نقدی بابت سلاح جنگی و ضبط سلاح و مهمات به نفع دولت( وزارت دفاع و پشیبانی نیروهای مسلح) شدند.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان حفاظت محیط زیست قاچاق نیروهای مسلح وزارت دفاع قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد