Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امید قادری روز سه شنبه در جلسه مجمع عمومی راهنمایان گردشگری که در سرسرای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:  با حمایت استاندار، روستاهای هدف گردشگری رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ از بودجه عمرانی سال ۹۸ برای حل مشکل زیرساخت آنها استفاده خواهد شد.
او به برگزاری همایش سراسری راهنمایان گردشگری که در سال های اخیر در کرمانشاه برگزار شد، اشاره کرد و افزود: برای معرفی بیشتر رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ نیز همایش تخصصی با حضور راهنمایان گردشگری سراسر کشور برگزار خواهیم کرد که البته استفاده از تجربیات گذشته و رفع نواقص موجود را باید مدنظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه با وجود عدم رسانه ای شدن فعالیت های رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ ولی برنامه ها به خوبی در حال انجام است، بیان داشت: تا پایان هفته جاری ۵۰۵ روستای هدف برای اجرای برنامه ها اولویت بندی می شوند.
قادری در ادامه به برنامه سازمان میراث فرهنگی کشور برای گردشگری غرب کشور تحت پروژه «کاله» اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این پروژه که شامل استانهای کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان و با همکاری وزارت کشور در حال انجام است به عنوان یک پروژه پایلوت گردشگری مورد تاکید قرار گرفته است.

قادری در ادامه تشکیل انجمن های صنفی برای پیشبرد دفاع از حق و حقوق آن صنف را امری ضروری و انکارناپذیر دانست.
وی تاکید کرد: پس از سال ها تلاش به یک بلوغ فکری رسیده ایم که ضرورت انجمن راهنمایان گردشگری بیش از گذشته احساس می شود.
قادری معتقد است؛ هر چقدر فعالیت های و کارهای سازمانی و اداری را به بخش خصوصی و انجمن های فعال واگذار شود، به طور قطع نتیجه مطلوبی درانتظار آن است.
او تاکید کرد: برای انتخاب هیئت مدیره نهایت دقت خود را به کار گیرید، چرا که نماینده انجمن دارای اهمیتی بسیاری است و افرادی را انتخاب کنید که از صنف راهنمایان گردشگری آشنایی کامل و اطلاعات لازم برخوردار باشند.
وی در ادامه اظهار کرد: از زمان مدیریت بنده در اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه، بسیاری از فعالیت ها به انجمن ها واگذار شده است که انجمن راهنمایان گردشگری نیز به طور قطع بخشی از اقدامات و پالایش ها و نظارت ها را به آنها واگذار خواهیم کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه با ابراز خشنودی از فضای نقد پذیری، اظهار داشت: انتظار داریم به عنوان سربازان خط مقدم گردشگری مشکلات و نواقص استان را احصا و جهت حل آنها و توسعه صنعت گردشگری تلاش کنید. 
۷۴۴۷/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پالایش صنایع دستی و گردشگری صنعت وزارت کشور هیئت مدیره قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد