Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@20:51:26 GMT

ثبت قریب به 32 میلیارد ریال تخلف صنفی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۹۶۷۲

ثبت قریب به 32 میلیارد ریال تخلف صنفی در یزد

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد از تشکیل یک هزار و 450 پرونده تخلف واحدهای صنفی یزد به ارزش بیش از 31 میلیارد و 800 میلیون ریال از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مظفری زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از تشکیل یک هزار و 450 پرونده تخلف واحدهای صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این تعداد پرونده طی 26 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان تشکیل‌ شده و ارزش ریالی آن بیش از 31 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات مربوط به صنف لبنیات و صنف طواف بوده است گفت: صنف لبنیات با 297 پرونده، میوه و تره بار با 210 پرونده، قنادی‌ها با 117 پرونده، نانوایی‌ها با 100 پرونده، پوشاک، کیف و کفش با 100 پرونده و رستوران‌ها با 63 پرونده به ترتیب بیشترین تخلفات را مرتکب شده‌اند.   مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد با اشاره به اینکه عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و گرانفروشی بیشترین تخلفات واحدهای صنفی یزد است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 62 گشت مشترک نیز با هماهنگی و همکاری با سایر نهادها ودستگاه‌های ذیربط  از قبیل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، فرمانداری، معاونت غذا و دارو انجام گرفته است.   مظفری‌زاده با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 150 مورد شکایت از واحدهای صنفی توسط مردم به صورت تلفنی و حضوری ثبت شده است، تصریح کرد: روزانه پرونده تخلفات واحدهای صنفی به تعزیرات ارسال می‌شود و شماره تلفن 36291719 مستقر در اتاق اصناف یزد و سامانه ارتباطی 124 مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز آماده دریافت گزارش‌های مردمی و دریافت شکایات آنها و رسیدگی به تخلفات است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی