Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر فرانسه در ایران بیان کرد: دو شرکت فرانسوی مستقر در قزوین با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط خاص امروز ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فیلیپ تیه بو پیش از ظهر امروز با استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد، وی در این دیدار بیان کرد: مشکلات خاصی در اقتصاد ایران ایجاد شده است که تامین مواد اولیه و یا فعالیت اقتصادی برای شرکت ها را قدری دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با این وجود دو شرکت فرانسوی مستقر در قزوین که از گذشته در این استان فعال بوده اند امروز از حمایت استاندار و مسئولین استانی برخوردارند و بر همین اساس خوشحالیم که مسئولین استان برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی در این استان ارزش قائل هستند.

سفیر فرانسه در ایران اظهار داشت: ظرفیت های اقتصادی و مناسبات تجاری بین ایران و فرانسه از گذشته وجود داشته است و اکنون نیز شرایط افزایش این تبادلات با همراهی مسئولین استانی و کشوری و تمایل فعالین اقتصادی فرانسه ایجاد شده است.

مسکو: دلار از تبادلات تجاری روسیه و ایران حذف شدوزیر راه و شهرسازی در گیلان: تبادلات تجاری ایران و جمهوری آذربایجان 10 برابر شدگیلان| تبادلات تجاری ایران و جمهوری آذربایجان افزایش یافت

تیه بو خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی سخت موجب مشکلاتی برای صنایع این کشور شده است اما مطمئن هستیم ایران به خوبی میتواند این شرایط را مدیریت کند، چرا که حتی در این شرایط از فعالیت شرکت های فرانسوی در کشور حمایت شده است.

وی افزود: در سفرهایی که رئیس جمهور ایران به فرانسه داشته است زمینه های تبادلات مختلف فرهنگی و اقتصادی فراهم شده است و ما خوشحالیم که امروز استارت آپ های ایرانی و فرانسوی برای فعالیت های مشترک به تفاهم رسیده اند.

سفیر فرانسه در ایران خاطرنشان کرد: بر اساس شنیده های من قزوین شهری تاریخی و توریستی است که در این خصوص نیز میتوانیم به تبادلات فرهنگی فکر کنیم.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی