Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبی از شانس کم خود برای کسب سهمیه المپیک می گوید.

طرفداری- سعید رجبی درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت:

اردوی تیم ملی تکواندو از روز یکشنبه 13 مرداد ماه آغاز خواهد شد و من پس از مدتی دوری از تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات گرندپری و گرنداسلم مجدداً تمرینات خود را در کنار سایر ملی‌پوشان آغاز خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شانس خود برای کسب سهمیه المپیک 2020 بیان کرد:

فکر نمی‌کنم از طریق رنکینگ دیگر شانسی برای کسب سهمیه داشته باشم. تنها شانس من برای کسب سهمیه مسابقات قاره‌ای خواهد بود که این موضوع نیز به وضعیت سایر بچه‌ها در رنکینگ المپیک بستگی دارد. اگر ما نتوانیم از طریق رنکینگ کسب سهمیه کنیم، این شانس وجود دارد که از طریق مسابقات قاره‌ای اقدام کنیم. البته تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه انجام خواهم داد تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا در مورد احتمال کسب سهمیه المپیک توسط سجاد مردانی خاطر نشان کرد:

شانس سجاد مردانی برای کسب سهمیه المپیک مناسب است و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد باید برای مسابقات قاره‌ای انتخابی داشته باشیم تا بتوانیم سهمیه خود را از این مسابقات کسب کنیم.

به نقل از تسنیم، رجبی در پایان اظهار کرد:

خیلی دلم برای تکواندو تنگ شده بود و تمام فکرم بازگشت مجدد به تیم ملی و مسابقات بود. در این مدت نیز صبح و بعدازظهر تمرین کردم و در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت خواهم کرد. مطمئن باشید این بار پرقدرت‌تر به تکواندو باز می‌گردم و تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام خواهم داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی

به گزارش "ورزش ‌سه"، افغانستان، عراق، قرقیزستان و ویتنام 4 تیمی بودند که در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر رقبای خود که به ترتیب تاجیکستان، تایلند، ایران و ازبکستان بودند شکست خوردند تا رویاپردازی آنها برای قهرمانی از بین برود.

با این حال و با توجه به اینکه رقابت‌های امسال جام ملت‌های آسیا تعیین کننده سهمیه جام جهانی پیش رو هم هست، 4 سهمیه آسیا مشخص شدند و از سوی دیگر با توجه به حضور ازبکستان در فینال که میزبان مسابقات جام جهانی در سال 2024 به شمار می‌رود، یک سهمیه دیگر هم آزاد شد تا 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش کنند.

ساعاتی پیش دو دیدار اولین مرحله پلی آف طبق قرعه کشی از پیش تعیین شده برگزار شد. عراق به مصاف افغانستان رفت و ویتنام هم با قرقیزستان مسابقه داد. 

در مسابقه اول عراق با نتیجه عجیب و غیرمنتظره 5 بر 3 مقابل افغانستان که اولین حضورش را با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی‌اش در رقابت‌ها تجربه می‌کند، به برتری رسید و در دیگر دیدار هم ویتنام با نتیجه 3 بر 2 از قرقیزستان شکست خورد.

با نتایج کسب شده حالا روز جمعه دو تیم افغانستان و قرقیزستان در پلی آف سوم به مصاف هم می‌روند و برنده آنها پنجمین و آخرین سهمیه قاره آسیا در جام جهانی 2024 فوتسال را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس