Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،غلامعلی مرادی معاون اموراقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی  در جلسه تعریف پروژه‌های جذب سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی و سایر اعضای جلسه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضرتوسعه کشت‌های گلخانه‌ای، کشت گیاهان دارویی و توسعه دامداری‌های بزرگ مقیاس از جمله اولویت‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی گفت: معرفی بهره برداران پیشرو در زیر بخش‌های مختلف بخش کشاورزی اعم از کشت‌های متراکم گلخانه‌ای، دامداری و ... به سایر بهره برداران نقش موثری در ترغیب کشاورزان و سرمایه گذاران در امر سرمایه گذاری و توسعه پایدار بخش با استفاده از فناوری‌های نوین خواهد داشت.
وی تصریح کرد: نخستین همایش ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی با هدف اطلاع‌رسانی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های آن در استان برای سرمایه‌گذاران خصوصی و علاقه‌مند به بخش کشاورزی در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.
مرادی افزود: تبادل اطلاعات و ارتقا هماهنگی و همکاری برای دست اندرکاران، متولیان و سایر نهاد‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری از دیگر اهداف برگزاری این همایش در ارومیه است.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات و راهکار‌های خود را در حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح کردند و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش مشرق، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • امضاء پروژه جدیدی برای افزایش اصالت زعفران بین فائو و ایران
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»