Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد خرم آباد، هفدمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به ریاست جواد علمایی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه و معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه در واحد خرم آباد برگزار شد.

علمائی در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه ها در دنیای امروز به سمت پژوهش محوری، کارآفرینی و مسأله محوری حرکت می کنند، گفت: اصلی ترین مطالبه مقام معظم رهبری از دانشگاه این است که دانشگاه ها باید قوه عاقله کشور باشند و مسائل کشور را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این راهبرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است که بتواند چالش های کشور را احصا کرده و برای حل آنها راهکار عملیاتی و اجرایی ارائه دهد.

وی اظهار داشت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید، اهمیت دادن به فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان‌هاست. به همین دلیل با توجه به استعدادها و قابلیت های هر استان مأموریت هایی برای دانشگاه آزاد اسلامی در هر استان تعریف شده است.

علمائی با تأکید بر اشتغال دانش آموختگان خاطرنشان کرد: در همین راستا آمایش و پالایش رشته های در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است.

وی بر توسعه شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاری و استفاده بهینه از منابع، افزایش آزمایشگاه‌های همکار استاندارد، فعالیت در بحث اکوتوریسم و استفاده از امکانات و منابع معاونت علمی ریاست جمهوری تأکید کرد.

آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مدیریت جدید بر محور دانش، امور خود را ساماندهی می‌کند و
امیدواریم که این رویکرد باعث ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور شود.

موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این جلسه حرکت به سمت فعالیت‌های پژوهشی را یک رویکرد بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید یک بانک اطلاعاتی در این زمینه تهیه که موضوعات پژوهشی از این بانک استخراج شود.

وی ادامه داد: استان لرستان در حوزه کشاورزی دارای قابلیت های بسیار زیادی است که می توان کارهای قابل اجرای فراوانی را در این حوزه برای دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تعریف کرد.

گفتنی‌‌‌ست، در آغاز این جلسه سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گزارشی از عملکرد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان، تعداد رشته‌های فعال و غیرفعال، اساتید، کارکنان، دانشجویان مقاطع مختلف و میزان درآمدها و هزینه‌های دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

188 / 188 جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد شرکت‌های دانش‌بنیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید