Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «راجه محمد فاروق» سروزیر منطقه کشمیر آزاد گفت: با تمام قوا در کنار ارتش پاکستان خواهیم ماند. تاریخ انتشار: 22:38 - 13 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۶۷۵

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از اکسپرس نیوز، «راجه محمد فاروق» سروزیر منطقه کشمیر آزاد پاکستان گفت: ما و مردم منطقه کشمیر(آزاد) برای دفاع از کشور با تمام قوا در کنار ارتش خواهیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاروق با ابراز تاسف از کشته شدن چند نفر از نیروهای ارتش پاکستان در درگیری مرزی در این ایالت، افزود: ارتش هند بدون توجه به مرزبندی های سیاسی هر روز به سمت مناطق مسکونی کشمیر آزاد تحت کنترل پاکستان شلیک می کند. این عمل هندی ها توسط ارتش پاکستان بدون پاسخ هرگز نخواهد ماند.

سروزیر منطقه کشمیر آزاد در ادامه افزود: ما و مردم این منطقه همواره در کنار دولت و ارتش مرکزی پاکستان بوده و خواهیم بود.

گفتنی است هند بارها متهم به نقض رعایت خطوط و مرزبندی های سیاسی توسط پاکستان شده است.

انتهای پیام/.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان متهم رعایت مرزهای سیاسی منطقه کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود روسیه اعلام کرد که در حمله پهپادهای کامیکازه ارتش اوکراین به منطقه بلگورود روسیه دست‌کم شش نفر کشته و ده‌ها تن از جمله کودکان زخمی شدند.

وی درباره جزییات این حادثه گفت: دو دستگاه مینی‌بوس در حال انتقال کارکنان یک شرکت به محل کار بودند که یک خودروی سواری نیز آنها را همراهی می کرد که هدف حمله پهپادی ارتش اوکراین قرار گرفتند.

گلادکوف همچنین افزود که «این حمله پهپاد اوکراینی در روستای برزوفکا رخ داده و شش نفر در دم جان باختند، ۳۵ نفر نیز مجروح شدند که دو نفر از آنها کودک بودند.»

کد خبر 6097920

دیگر خبرها

  • حماس: مقاومت تسلیم فشارها در مذاکرات نمی‌شود
  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر