Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@03:55:00 GMT

غرفه مشاوره حقوقی در شهربازی اراک+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۴۶۷۵

غرفه مشاوره حقوقی در شهربازی اراک+تصاویر

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد طالبی مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در گفتگویی اختصاصی با  خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره اینکه یکی از مأموریت های مهم در سازمان بسیج حقوقدانان توجه به نیازهای آموزش حقوقی شهروندان است گفت: آموزش های حقوقی می تواند نقش بسزایی در کاهش جرم و همچنین کاهش مراجعه مردم به دفاتر قضایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برپایی غرفه های مشاوره حقوقی در راهپیمایی روز قدس و پارک ملت شهر اراک و استقبال بی نظیر مردم اراک از این غرفه ها افزود: ما به عنوان بسیج حقوقدانان این وظیفه و آمادگی را داریم که در سطوح مختلف به عموم همشهریان و خصوصا دوستان عزیز بسیجی آموزش های حقوقی لازم را ارائه دهیم.

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک با اشاره به اینکه در ایام تابستان یکی از شلوغترین مکان های عمومی پارک ها و شهربازی اراک می باشند گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین شهربازی اراک مقرر شد هر پنجشنبه و جمعه با حضور مشاورین و وکلای بسیجی کانون بسیج حقوقدانان در شهربازی اراک جلسات مشاوره حقوقی به همشهریان اراکی ارائه شود.

طالبی در این خصوص تصریح کرد: شهروندان اراکی جهت بهره مندی از مشاوره های حقوقی می توانند در روزهای اعلام شده از ساعت 18 عصر الی 22 به همکاران حقوقی مستقر در شهربازی لاله شهر اراک مراجعه کنند.

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مشاوره های ارائه شده به شکل رایگان می باشد و امیدواریم بسیج حقوقدانان بتواند قدم های موثری در راستای تقویت آموزش حقوقی مردم بردارد.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش در این همایش گفت: امروز از ۲۶۶ معلم بازنشسته در ناحیه دو اراک تجلیل شد.
فتحی افزود: در این روز ۱۱ معلم نمونه شهرستانی، استانی و یک معلم نمونه کشوری نیز تقدیر شد.
او ادامه داد: همچنین از ۹ نفر از معلمانی که در رشته‌های قرآنی حائز رتبه شدند، قدردانی شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلمان و اهمیت و جایگاه آنان گفت: کلید اصلی کشور دست معلمان است و رسالت خطیر معلمان تربیت نسل آینده کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم