Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:05:14 GMT

خیابانی: عادل به تلویزیون برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۵۰۵۹

خیابانی: عادل به تلویزیون برمی‌گردد

جواد خیابانی در گفتگوی اختصاصی با سایت آنتن از بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون ملی خبر داد.

 به گزارش "ورزش سه" چند ماهی از توقف پخش برنامه نود در تلویزیون ملی ایران می‌گذرد و بعد از آن نیز عادل فردوسی پور با غیبت در صدا و سیما حاضر به گزارش هیچ‌کدام از مسابقات مهم فوتبالی در ایران و جهان نشد.  غیبتی که مربوط به برخی از اختلاف نظرها  با مدیران صدا و سیما مربوط می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما جواد خیابانی در گفتگوی اختصاصی خود با سایت آنتن و ورزش سه خبر مهمی به علاقه مندان به فوتبال و عادل فردوسی پور داد. این گزارشگر سرشناس در بخشی از مصاحبه خود گفت: عادل فردوسی پور به تلویزیون بر می گردد.

 

خیابانی در ادامه نیز گفت: عادل کاپیتان خوب تیم ماست. حتی من وقتی می خواستم بازی ایران و اسپانیا را در جام جهانی گزارش کنم از او پرسیدم که چه کار انجام دهم تا گزارش بهتر شود.  حالا هم با فردوسی‌ پور ارتباط دارم و از احوال هم با خبر هستیم.

 

وی با طرح خبر بازگشت عادل به تلویزیون گفت: در آخر به مردم ایران می گویم که عادل دارد به تلویزیون برمی گردد. با شروع لیگ برتر شاهد گزارش عادل در تلویزیون خواهیم بود. برخی اختلاف نظرها بوده است که با توجه به روند موجود حل شده من خودم هم با او صحبت کرده‌ام و از صحت ماجرا خبر دارم. همچنین دیگر دوستان من در صدا و سیما نیز این خبر را داده اند.  فردوسی پور باید باشد، همه می‌دانند که من اهل مبالغه نیستم ولی این را می گویم که اگر عادل نباشد، نمی‌شود و یک چیز کم است.

صدا و سیما شبکه سه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صدا و سیما شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم) طرز تهیه اتلاما، پیتزای سنتی و محبوب پاکستانی‌ها (فیلم) طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور