Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان صبح امروز در دیدار با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار  اظهار داشت: خبرنگاری از دو جهت سخت و مهم است یکی آن بخش کار حرفه ای خبرنگار و حضور در میدان های مختلف برای انعکاس اخبار واقعی به مردم و بخش دیگر به دلیل فشارهایی که از طرف افراد مختلف و جریانات سیاسی خبرنگار باید تحمل کند چرا که هر خبری که در رسانه ها کار می شود برای برخی ناراحت کننده و برای برخی خوشحال کننده است و افرادی که خبر باعث ناراحتی آنها می شود به روش های مختلف تلاش می کنند از انعکاس خبر در  رسانه ها جلوگیری کنند و  این موضوع کار خبرنگاران را سخت تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: با وجود فشارهای شغلی که به خبرنگاران وارد است خبرنگاری می تواند در سطح انقلاب اسلامی باشد و به وظیفه  خود به نحو احسن عمل کند که علاوه بر تخصص حرفه ای، دارای ویژگی های جسارت، صداقت و تاثیر نپذیرفتن از جریانات سیاسی  باشد.

فاطمی نسب با بیان اینکه خبرنگاران در اطلاع رسانی مشکلات  مردم و واقعیت های زندگی اجتماعی نقش مهم و اساسی دارند خطاب به ایشان خاطرنشان کرد:  شما خبرنگاران با رسانه ای کردن مشکلات مردم می توانید در اطلاع ر سانی آن به مسئولین در رفع مشکلات مردم  تاثیرگذار باشید. شما خبرنگاران حلقه واسط بین مسئولین و  مردم هستید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان بخش دیگری از وظایف خبرنگاران را اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات نظام در طول چهل سال گذشته دانست و گفت: از مهم ترین نتایج کار خبرنگاران می توان پاسخ گویی کارگزاران نظام اسلامی و در نهایت رضایت مردم و جامعه باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه به مناسبت روز خبرنگار از سعی و تلاش خبرنگاران فعال در سطح شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

کد خبر 6090022 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است