Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ این مسابقات روز چهارشنبه با حضور چشمگیر و استقبال پرشور بانوان و آقایان خبرنگاران استان از خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات و نشریات محلی، نمایندگی های روزنامه های سراسری  در محل خانه فوتبال رومیز شهدای ورزشکار استان و خانه دارت شهید ولی اله نادمی (ورزشگاه تختی خرم آباد) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات در بخش بانوان و در مسابقات دارت بانوان خبرنگار  از پایگاه خبری سفیر افلاک، دفاع مقدس، اقتصاد لرستان، خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر، پایگاه خبری افلاک ورزشی ، روزنامه ها افتخار، شهاب آسمانی ، همای سعادت، مهر و ماه ، چکاد زاگرس، لرستان امروز و ... به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت های دارت بانوان ترتیب خانم ها لیلا سلیمانی از روزنامه شهاب آسمانی مقام نخست را به خود اختصاص داد، مریم مهری از پایگاه خبری اقتصاد لرستان مقام دوم را کسب کرد و زهرا حسینی از خبرگزاری مهر مقام سوم را به دست آورد.

 

همچنین خانم ها پریسا قربانی از خبرگزاری فارس مقام چهارم و سمیرا حسن زاده از هفته نامه اقتدار مقام پنجم را به دست آوردند.

در بخش آقایان نیز این رقابت ها در رشته های دارت و فوتبال رومیز با حضور پرشور اصحاب رسانه از خبرگزاری جمهوری اسلامی، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه خبری وارک نیوز، هفته نامه صاحب قلم، پایگاه خبری یافته ، ایکنا، خبرگزاری آریا، هفته نامه دریای فرهنگ ، تبلور اندیشه ، روزنامه کلید و ....برگزار شد.

در این رقابت ها در رشته دارت و در بخش آقایان به ترتیب مهران مریدی از خبرگزاری ایسنا اول شد و  علی حسینی از روزنامه کلید مقام دوم را کسب کرد.

ابراهیم شریفی از خبرگزاری ایسنا نفر سوم و  رضا طولابی پایگاه خبری یافته به مقام چهارم دست یافت.

 ابوذر  بابایی زاده  از نشریه دریای فرهنگ نیز رتبه پنجم را کسب کرد.

در رشته فوتبال رومیز هم رضا طولابی پایگاه خبری یافته مقام نخست را کسب کرد .

محمد یار احمدی از  خبرگزاری ایرنا مقام دوم را کسب کرد و روح اله نیازی از نشریه ارمغان امروز سوم شد.

مراسم اهدا لوح قهرمانی و هدایای خبرنگاران با حضور آقایان حشمت اله علیکرمی رئیس گروه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان ،مهدی سلاطی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان و زینب فیضی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.

برگزاری مسابقات در رشته  دارت بر عهده خانم مریم خزایی رئیس کمیته دارت استان و داوری این رقابت ها بر عهده خانم لیلا پیرداد بیرانوند بود

برگزاری مسابقات فوتبال رومیز نیز بر عهده محمد صحرایی مسول کمیته فوتبال رومیز شهرستان خرم آباد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اقتصاد زینب فوتبال مدیر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6089474

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد