Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان طارم شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان طارم با اشاره به نامگذاری هفته ازدواج در تقویم رسمی کشور اظهار داشت: این نامگذاری با فلسفه و هدف خاصی صورت گرفت، ولی متاسفانه در حال حاضر اهداف آن به نحو مطلوبی در جامعه محقق نشده است.

ستار صفری با بیان اینکه در امر ازدواج و طلاق فقط مباحث مادی تاثیرگذار نیست، افزود: در موضوع ازدواج عوامل زیادی دخیل هستند و ضروری است اعضای ستاد ساماندهی جوانان شهرستان مسائل مربوط به جوانان در مواردی چون ازدواج، اشتغال، مسکن و همچنین آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد و طلاق را به صورت پیوسته و در کنار هم بررسی کنند و از مسایل اجتماعی که جوانان را تهدید می کند شناخت کافی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه مهارت های زندگی و ازدواج گفت: افزایش میزان طلاق در جامعه نشان دهنده نبود خروجی مطلوب و مورد انتظار از این دوره ها بوده و فقط نباید به برگزاری این دوره ها بسنده کرده بلکه خروجی و میزان تاثیرگذاری این دوره ها باید ارزیابی و نواقص آن اصلاح شود.

صفری کودک همسری را از جمله آسیب های امروز در سطح استان و شهرستان طارم برشمرد و ضمن تاکید بر آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به خانواده ها در راستای کاهش این آسیب، افزود: تاثیرگذاری مطلوب در این زمینه مستلزم این است که شیوه های انتقال پیام متناسب با جامعه روستایی صورت گیرد چرا که منع و اجبار تاثیرگذاری چندانی نخواهد داشت.

فرماندار طارم از برگزاری ویژه برنامه ای به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج و به منظور انتقال و اطلاع رسانی پیام ها و اهداف این روز خبر داد و افزود: باید از هر فرصتی جهت ایجاد فضای شاد و مفرح خانوادگی جهت جلوگیری از گسست خانواده ها استفاده شود.

۶۰۸۵/۹۸۸۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد